Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så vil jeg da lige dele et billede af Liam og jeg + koala vikle.
Han er ca. 1 måned gammel på billedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RikkeØ skriver: Så vil jeg da lige dele et billede af Liam og jeg + koala vikle. Han er ca. 1 måned gammel på billedet
Og her var billedet så (ps: han snorksover)
gabriellasmor skriver: babjørn er ikke god. barnet hænger næsten i skridet og det støtter ikke optimalt. en slynge behøver ikke kun være en ringslynge som hænger på en skuldre. feks en strækvikle som på 1 billede hvor jeg ammer gabbie da hun var ca. 12 mån. DET ER SÅ VIGTIGT baby kan dufte og ligge ved mor i starten (det giver en babybjørn heller ikke på samme måde) men en ringslynge føles ikke slem. jeg bær stadig min datter på¨18 måneder i en. og når de er små kan du amme uden folk ser det. (andet billede) og lige en alm. vikle billede nr 3. men PRØV www.slyngebarn.dk de er så søde og udlåner gerne til prøvning samtig med salg af slynger og en masse hjælp
babjørn er ikke god. barnet hænger næsten i skridet og det støtter ikke optimalt.
en slynge behøver ikke kun være en ringslynge som hænger på en skuldre. feks en strækvikle som på 1 billede hvor jeg ammer gabbie da hun var ca. 12 mån.
DET ER SÅ VIGTIGT baby kan dufte og ligge ved mor i starten (det giver en babybjørn heller ikke på samme måde)
men en ringslynge føles ikke slem. jeg bær stadig min datter på¨18 måneder i en. og når de er små kan du amme uden folk ser det. (andet billede)
og lige en alm. vikle billede nr 3.
men PRØV www.slyngebarn.dk de er så søde og udlåner gerne til prøvning samtig med salg af slynger og en masse hjælp
Hvor har du købt viklen på billede 3? Den er rigtig flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128