Av for s..... mit understel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

ivfmarie

Klock skriver:

Jo jeg har haft spiral, men kun fra jan og til sep, så det var jo kun 9 mdr. så jeg ved ikke om det har været det...

Men siden jeg har fået Benjamin har jeg plet-blødt ofte, både med og uden spiral... Den dag i dag plet-bløder jeg stadig 4-5 dage efter at kommunisterne er stoppet... Men hvis vi har været i kanen sammen kan jeg godt plet-bløde en dags tid efter...

Men jo det kunne jo godt tyde på at der er et eller andet lægen (sygeplejersken) ikke fortalte mig da hun ringede...

Jeg håber også det bedste men har efter hånden forberedt mig på at min understel forsvinder... Som Kai og mig blev enige om så vil skæbnen åbenbart ikke have at vi får flere end 2 børn...

så så du, ro på!

Hvis der er noget galt vil du først få foretaget et keglesnit - det tager laaangt de fleste gange de forstadier der evt skulle være. Og du kan sagtens blive gravid efter et keglesnit. Vent nu lige lidt med at sige farvel til undervognen 

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Siber

søde ven, jeg har åbenbart overset dit indlæg. Ville bare lige give en krammer og håber at alt er som det skal være

Knus Siber

Anmeld

10. december 2009

BK

ja det ved jeg godt man kan, men inden vi når så langt at der er blevet lavet keglesnit osv... Så er Kai 44 og så vil han ikke mere... Så vi er sådan set enige om at det er bedst at lade være...

Og ja det gør ikke ondt at tænke på at jeg "kun" får de 2 jeg har, så jeg er klar på at sådan bliver det...

Nej jeg behøver nok ikke sige farvel endnu... men tvivler lidt på at det får lov til at blive... Så vil jeg da i hvert fald være den eneste heldige i min familie...

Anmeld

10. december 2009

BK

Siber skriver:

søde ven, jeg har åbenbart overset dit indlæg. Ville bare lige give en krammer og håber at alt er som det skal være

Knus Siber

Tak Siber... 

Udover lidt problemer med understellet, som jeg til at starte med bare troede var dårlige prøvetagninger, men åbenbart var celleforandringer så er alt vel her... 

Jeg skal bare lige have slugt kamelen ordenligt så er jeg på rette kurs igen, håber jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.