ja så har jeg været på sygehuset, og er blevet undersøgt på kryds og på tværs der nede.
Det hele startede meget pænt med at Kai blev smidt ud igen fordi vi havde været nød til at tage Laura med (hun er blevet syg med bronkitis)
...
Han startede pænt med at tage sådan en smear-prøve (celleskrab) fair nok det gik fint...
Så skulle han lige undersøge understellet med en lup, og om muligt blev det splittet endnu mere af der nede end det var i forvejen... Så skulle en anden (en elev tror jeg) lige kigge efter også, at i mens han stod og forklarede at hun skulle kigge kl. 11 der var nogen blodkar som ikke så forfine ud, de var bl.a. hævet (fik ikke det hele med)
... Så skulle der lige tages en biopsi af det, det ville føles lidt som om han nibbede i livmoderen, fair nok det kunne jeg godt klare, de glemte bare lige at informere en om den hæslige lyd den elendige saks laver, jeg hoppede næsten af briksen af skræk
...
Men til allersidst startede han med at proppe en kæmpe tampon
(mandens egne ord) op, for der efter at tage det monstrum ud han havde brugt til at splitte understellet af med... Og så er det jeg siger AV for S..... mit understel jeg følte seriøst at han forsøgte at hive underlivet ud på mig...
Hvor om alting er at hvis det er nødvendigt med nærmere undersøgelser ville jeg få brev om 3 uger
.
Betina - i et sådan nogen lunde ok julehumør
Anmeld