Av for s..... mit understel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. december 2009

BK

ja så har jeg været på sygehuset, og er blevet undersøgt på kryds og på tværs der nede.

Det hele startede meget pænt med at Kai blev smidt ud igen fordi vi havde været nød til at tage Laura med (hun er blevet syg med bronkitis)...

Han startede pænt med at tage sådan en smear-prøve (celleskrab) fair nok det gik fint...

Så skulle han lige undersøge understellet med en lup, og om muligt blev det splittet endnu mere af der nede end det var i forvejen... Så skulle en anden (en elev tror jeg) lige kigge efter også, at i mens han stod og forklarede at hun skulle kigge kl. 11 der var nogen blodkar som ikke så forfine ud, de var bl.a. hævet (fik ikke det hele med)... Så skulle der lige tages en biopsi af det, det ville føles lidt som om han nibbede i livmoderen, fair nok det kunne jeg godt klare, de glemte bare lige at informere en om den hæslige lyd den elendige saks laver, jeg hoppede næsten af briksen af skræk...

Men til allersidst startede han med at proppe en kæmpe tampon (mandens egne ord) op, for der efter at tage det monstrum ud han havde brugt til at splitte understellet af med... Og så er det jeg siger AV for S..... mit understel jeg følte seriøst at han forsøgte at hive underlivet ud på mig...

Hvor om alting er at hvis det er nødvendigt med nærmere undersøgelser ville jeg få brev om 3 uger.

Betina - i et sådan nogen lunde ok julehumør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

bette

puha sikke da en omgang du var igennem der.. kan sku godt forstå du siger avs.

lyder total klamt at de nakker noget derinde.. uhhh...

Anmeld

9. december 2009

birgittemarie

Øv ha, det lyder helt igennem rædselsfuldt din stakkel! Jeg håber virkelig, det er slut nu så og alt er i orden dernede! Og det er det garanteret.

Knus fra Birgitte

Anmeld

9. december 2009

Anja

Det lyder bestemt ikke som nogen rar oplevelse  

Har du ondt nu så eller mærker du det ikke ??

Anmeld

9. december 2009

BK

Nej har ikke ondt eller noget... Dvs vi har lige pillet den der kæmpe tampon, og ja igen mit underliv var på vej med ud... Men ellers har jeg ikke ondt... var lidt øm til at starte med, men det var det hele...

Anmeld

10. december 2009

ivfmarie

Nå for fanden Trold!... At de tager biopsi ligefrem .

Hvornår får du svar?

Anmeld

10. december 2009

BK

ivfmarie skriver:

Hvornår får du svar?

Jeg fik afvide at jeg ville høre fra dem om 3 uger hvis jeg skulle til flere undersøgelser... Det er godt nok længe at gå og vente uden at vide hvad der sker...

Anmeld

10. december 2009

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Hvornår får du svar?

Gør de ikke altid det, hvis der er tegn på celleforandringer? Jeg har en veninde, der også fik taget en biopsi i hvert fald og der havde der vist bare været celleforandringer pga et eller andet uskyldigt. Kan selvfølgelig ikke huske noget fornuftigt fra den historie...

Anmeld

10. december 2009

ivfmarie

birgittemarie skriver:

Gør de ikke altid det, hvis der er tegn på celleforandringer? Jeg har en veninde, der også fik taget en biopsi i hvert fald og der havde der vist bare været celleforandringer pga et eller andet uskyldigt. Kan selvfølgelig ikke huske noget fornuftigt fra den historie...

Jo.. de tager biopsi hvis der er celleforandringer. Jeg havde bare næsten "lovet" Trold at hun kun skulle til speciallæge fordi de tidligere smears havde været uegnede... Det her virker vist desværre lidt mere alvorligt .

Trold... jeg krydser fingre for et godt svar .

Du har haft spiral, ik? Jeg tænker lidt på at lægen sagde at han kunne se kartegning på portio.. det kunne også bare være "gammelt slid" fra spiralen..

Marie - håber på det bedste

Anmeld

10. december 2009

BK

Jo.. de tager biopsi hvis der er celleforandringer. Jeg havde bare næsten "lovet" Trold at hun kun skulle til speciallæge fordi de tidligere smears havde været uegnede... Det her virker vist desværre lidt mere alvorligt .

Trold... jeg krydser fingre for et godt svar .

Du har haft spiral, ik? Jeg tænker lidt på at lægen sagde at han kunne se kartegning på portio.. det kunne også bare være "gammelt slid" fra spiralen..

Marie - håber på det bedste

Jo jeg har haft spiral, men kun fra jan og til sep, så det var jo kun 9 mdr. så jeg ved ikke om det har været det...

Men siden jeg har fået Benjamin har jeg plet-blødt ofte, både med og uden spiral... Den dag i dag plet-bløder jeg stadig 4-5 dage efter at kommunisterne er stoppet... Men hvis vi har været i kanen sammen kan jeg godt plet-bløde en dags tid efter...

Men jo det kunne jo godt tyde på at der er et eller andet lægen (sygeplejersken) ikke fortalte mig da hun ringede...

Jeg håber også det bedste men har efter hånden forberedt mig på at min understel forsvinder... Som Kai og mig blev enige om så vil skæbnen åbenbart ikke have at vi får flere end 2 børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.