Stakkels Razz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

æv æv, håber William tager det lidt pænere når det er hans tur..mon de kommer snart??

Du tror ikke det er derfor han har feber nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Siber

stakkels razz og stakkels Mette

Vi har også lige opdaget at JOhanna er igang med kindtænder, men der har ikke været så meget brok (end der plejer at være)

Knus SIber

Anmeld

10. december 2009

ivfmarie

Siber skriver:

stakkels razz og stakkels Mette

Vi har også lige opdaget at JOhanna er igang med kindtænder, men der har ikke været så meget brok (end der plejer at være)

Knus SIber

ha.. det skulle jeg lige til at skrive. Vi opdagede to fine kindtænder vi ikke anene skulle være kommet. Han har da ikke være mere umulig end han plejer... (men det er også nok, da!!)

Anmeld

10. december 2009

Rasmine

Update: Vuggeren ringede igår, og sagde han var syg, han havde været der 1½ time...

Så fik jeg fanme travlt med en nødløsning, jeg havde et statusmøde kl. 13, og da de ringede var klokken 11.30.

Mormor skulle alligevel hente kl. 15, men hun kunne ikke være der før kl. 13, og det var da næsten synd at han skulle være i vuggeren, hvis han var dårlig. Så svigerfar ville komme her og passe ham, så kunne de se håndbold sammen.

Så jeg måtte jo fræse op og hente den syge dreng, som da, det kom til stykket ikke var så syg alligevel.

Idag er vi alle 3 dog hjemme(Mille mente jo at hun også skulle blive hjemme og passe Rasmus), han er lidt varm, og stadig pylret, alting driller. I nat var jeg oppe ved ham 3 gange...Christ jeg er træt.

Nu er "tyendet" igang med at rydde Legoklodser op, inden de må se film, mens jeg går i bad.

Anmeld

10. december 2009

Kaufie

Han er da godt nok plaget af det tandfrembrud, den stakkels dreng. Godt han har bedsteforældre og storesøster, der kan passe ham......

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.