Stakkels Razz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Rasmine

Han er jo ved at få de der kindtænder.

Arhmen, let forhøjet feber om aftenen, urolige nætter, og en generel tilstand af PYL!

Sådan har det stået på en lille uge, troede faktisk først han var ved at få influenza, men det er "bare" tænder.

Mærkede ham lige på gummerne her til morgen, de er helt hævede.

Hvad er det nu man kan smøre med, og har det overhovedet en effekt, synes der er ét eller andet som siger mig, at det vi smurte både Mille og ham med, ikke havde den store effekt.

Mette - træt, og som snart skal afsted på 18 timers vagt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

ka li ja

vi brugte afta-med til arthur. kan købes i håndkøb på apoteket.

ja det er fandme ikke for sjovt. vi er heldigvis ikke nået dertil endnu.. tror jeg

Anmeld

9. december 2009

Joan ( Smallie )

Åhhhh lille pus håber de kommer ud hurtig.

Anmeld

9. december 2009

Monica

Vi er også ved kindtænderne... Christ et cirkus... Håber også snart det går over, han er præcis som du skriver RIGTIG pylleret...

Moni

Anmeld

9. december 2009

Rasmine

Monica skriver:

Vi er også ved kindtænderne... Christ et cirkus... Håber også snart det går over, han er præcis som du skriver RIGTIG pylleret...

Moni

Hvor lang tid har det stået på hos Jer?

Anmeld

9. december 2009

Millebasse

Det er da det som er galt med Basse også så!

Han er fuldstændig som du beskriver Rasmus.. Har været oppe ved ham 3 gange i nat, hvor han bare har været dybt ulykkelig og han har også haft let feber..

Håber Rasmus snart er ovre det

Anmeld

9. december 2009

Monica

Snart 14 dage... Vågner hver nat og vil sove inde hos os... Ikke nemt når Tobias øffer rundt i vuggen og IKKE skal vugges! Så der er en del frem og tilbage hver nat her! Christ  -igen!

Men det går vel over...

Anmeld

9. december 2009

Marco2

Århh stakkels Razzer.

Håber de snart bryder helt igennem, så han kan få noget ro.

AG

Anmeld

9. december 2009

Nadi

Stakkels Razz!

Efter at have læst hva han går igennem er jeg godt nok glad for den måde Ollie reagerede på sin kindtand. Jeg opdagede den ved et tilfælde under tandbørstningen i fredags...

Anmeld

9. december 2009

Muffinmus

æv æv, håber William tager det lidt pænere når det er hans tur..mon de kommer snart??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.