Hvordan er jeres forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Vial

Natasja Savage Andersen skriver:

Nej vi er ikke kristne, jeg blev opdraget katolik som lille, men er nu Wiccaner og han er opdraget med johoves vidne men tror ikke på det. han er vel et eller andet sted noget mellem johoves vidne og ateist

Tænkte netop på jehovas vidne. Det er jeg født ind i - mine forældre stoppede, da jeg var 8 år. I det trossamfund er det netop manden, som er overhovedet i familien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Ox.

Nej vi er ikke kristne, jeg blev opdraget katolik som lille, men er nu Wiccaner og han er opdraget med johoves vidne men tror ikke på det. han er vel et eller andet sted noget mellem johoves vidne og ateist

Wow, hold da op, det er ikke mange man høre om længere der er Wiccaner da ... Men flot du siger det, tror der er mange der ville holde det for sig selv!

Anmeld

10. december 2009

Natasja Savage Andersen

Sussie&Lilje skriver:

Wow, hold da op, det er ikke mange man høre om længere der er Wiccaner da ... Men flot du siger det, tror der er mange der ville holde det for sig selv!

hvorfor holde det for sig selv, det er jo det jeg tror på.. skriger det daikke rundt, men fortællerærligt hvis folk spørger

Anmeld

10. december 2009

oo

hvorfor holde det for sig selv, det er jo det jeg tror på.. skriger det daikke rundt, men fortællerærligt hvis folk spørger

jeg syntes det er meget interessant at du er wiccaner og samtidig siger at din mand er overhoved i familien. I wicca tilbeder man da netop både Guden og Gudinden som ligestillede - sådan som jeg har forstået det.

Er du eklektisk wiccaner eller initieret wiccaner??

Det kunne da være interessant at høre hvordan du praktiserer din tro - hvis du altså vil dele?

Anmeld

10. december 2009

Becks

Guuuud hvor jeg savner en kaereste/mand, naar jeg laeser om jeres forhold

Knus Beck - Kaere Julemand, jeg oensker mig en kaereste i julegave, jeg har vaeret MEEEEEGET soed i aar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.