Hvordan er jeres forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.412 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Anonym trådstarter

Vores forhold er sådan meget hinanden...

Vi er altid sammen i vores fritid dog selvom vi er sammen kan vi godt lave ting hver for sig, vi er ALDRIG adskilt og fortæller hinanden ALT og ligger  klart ude hvordan vi har det bedst med de forskellige ting hvorefter parteren prøver at følge det...

F.eks min mand spiller et bestemt computerspil som jeg har det fint med han spiller vil dog gerne bare ha at de holder det på spille plan for har dårlige oplevelser fra starten af vores forhold med det spil og ham osv.

Og vores forhold er nok sådan mest pga. mig, (er dog ikke helt sikker) og erda ikke altid stolt af det men bruger dte nok også lidt for at bevise overfor mig selv og andre at det faktisk godt kan funger på den måde og at det måske endda også ligefrem kan være sundt og at ikke alle forhold behøver at være sådan nu tager jeg derud så kan du tag derud eller jeg tager til den fest også kan du tag til en anden, og at man ikke behøber impulser udefra uden hinanden for selvom man altid er sammen oplever man jo tingene vidt forskelligt også kan man jo grine og have minder om de samme ting og hinanden...

Hvordan er jeres forhold?

Og er vores virkelig så underligt?

Knus - er ano. for manden skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Natasja Savage Andersen

Tror jeg ville beskrive vores forhold på nogle måder meget gammeldags (jeg tænker tilbage til 50'erne må det være) Jeg er meget husmoderen i forholdet, varder min mand op, passer vores dejlige søn på det praktiske, men hvor vi også er sammen det meste af tiden. Jeg holder huset og det sociale. Hvor han ordner praktisk og fysik arbejde

Vi har fælles venner vi ser ofte, både sammen og hver for sig. Vi er næsten altid sammen, men laver dog ting hver for sig engang i mellem (der spiller min mand nemlig også computerspil ) og jeg læser en del når jeg har tid.
Vi bruger meget tid på at dyrke vores kærlighed i forholdet, snak, og være rigtig sammen, da vi synes det er vigtigt. Udover det har vi også et sundt sexliv, hvis man må være så ærlig.

Jeg tænker nogle gange over der nok ikke er så mange forhold som vores, fordi mange mennesker idag vil have mand og kvinde er ligestillet både på arbejdsplads og i hjemmet. Men min mand og jeg elsker de "gamle" værdier, Mit liv er familie og holde min familie glad (selvfølgelig også mig selv) Og min mand sørger for beskyttelse og holder mig lykkelig. Jeg føler mig hørt og har min mening, men ved også jeg som hans kone har en plads hvor inden for rimelighedens grænser har Han sidste ord.

Nogle vil nok synes dette er et mærkeligt forhold men jeg vil lige understrege vi er MEGET lykkelige, og det fungere for OS og ikke nødvendigvis alle.

og nej syntes ikkedit lyder mærkeligt.. alle erjo forskellige

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Natasja Savage Andersen skriver:

Tror jeg ville beskrive vores forhold på nogle måder meget gammeldags (jeg tænker tilbage til 50'erne må det være) Jeg er meget husmoderen i forholdet, varder min mand op, passer vores dejlige søn på det praktiske, men hvor vi også er sammen det meste af tiden. Jeg holder huset og det sociale. Hvor han ordner praktisk og fysik arbejde

Vi har fælles venner vi ser ofte, både sammen og hver for sig. Vi er næsten altid sammen, men laver dog ting hver for sig engang i mellem (der spiller min mand nemlig også computerspil ) og jeg læser en del når jeg har tid.
Vi bruger meget tid på at dyrke vores kærlighed i forholdet, snak, og være rigtig sammen, da vi synes det er vigtigt. Udover det har vi også et sundt sexliv, hvis man må være så ærlig.

Jeg tænker nogle gange over der nok ikke er så mange forhold som vores, fordi mange mennesker idag vil have mand og kvinde er ligestillet både på arbejdsplads og i hjemmet. Men min mand og jeg elsker de "gamle" værdier, Mit liv er familie og holde min familie glad (selvfølgelig også mig selv) Og min mand sørger for beskyttelse og holder mig lykkelig. Jeg føler mig hørt og har min mening, men ved også jeg som hans kone har en plads hvor inden for rimelighedens grænser har Han sidste ord.

Nogle vil nok synes dette er et mærkeligt forhold men jeg vil lige understrege vi er MEGET lykkelige, og det fungere for OS og ikke nødvendigvis alle.

Hejsa.

Hold da ferie, hvor er vi forskellige vi to   Jeg synes du lyder meget glad for dit liv, så tillykke med det Men vil du ikke lige forklare mig hvad det er for en plads du ved du har - som hans kone?

Og hvad så hvis du har en mening og han en anden? Er du så altid klar til at lade ham få sin vilje fordi han har et y-kromosom?

Rosa - som synes respekt og ret er noget man gør sig fortjent til via sine holdninger og handlinger og bestemt ikke via sit køn i forholdet og alle andre steder...

Anmeld

8. december 2009

Ox.

Jamen vores forhold er rigtig dejligt .. vi gør mange ting sammen, men bestemt også hver for sig .. vi er begge af den overbevisning, at hvis ikke man giver hinanden lidt frihed i form af at han kan gå ud og drikke et par øl med gutterne eller jeg kan sidde og hygge med veninderne, jamen så kommer der et tidspunkt hvor man får "nok af hinanden" og føler sig indelukket og så kan det nemt gå galt, det synes jeg efterhånden også jeg har set et par gange ..

I hverdagene er vi dog altid sammen, men vi har også fælles interesser, selvfølgelig vores datter, og film, spil osv ..

Før vi fik hende kunne vi også bruge en lørdag aften på at sidde med playstation og et par kolde øl! Det var bare ren hygge ... 

Anmeld

9. december 2009

Vial

Er I kristne?

Anmeld

9. december 2009

TbCp

Vi er stort set altid sammen
Vi arbejder begge hjemmefra så vi ses flere gange i løbet af dagen og spiser stort set altid middagsmad sammen.

Vi laver stort set alt sammen og vi elsker det begge to.

Det er ikke sådan at vi aldrig er sammen med andre mennesker, har nogle venner som vi ses med ihvertfald en gang om ugen.

Vi kan også sagtens lave ting alene, men som oftest er det bare altid sammen.

Jeg tænker at så længe man har det godt med den måde ens forhold fungere så gør det vel ikke så meget lige hvordan det er i forhold til andre meneskers forhold

Anmeld

9. december 2009

Berg

Sådan er det også hjemme hos os, og jeg er også godt tilfreds.

Jeg får jo alligevel min vilje hvis vi er ueninge om noget, he he

Anmeld

9. december 2009

LotteN

uha, dårligt emne for mit vedkommende - synes vores forhold kører i ring...

Herhjemme er det oftest mig der vasker tøj og laver mad + rengøring. hvilket vi kan have vores skænderier om, for jeg gider ikke være husmor! Vi er for det meste altid hjemme om aftenne, han sidder ved comp. og jeg ved comp. eller tv. ud over de dage hvor jeg går til sport.  vi ses meget sjældent med andre par, da min kæreste ikk eer så socialt anlagt hvad angår nye mennesker, så det er mest mig der mødes med veninder, hvor kæresten har sit liv i comp. jeg har meget svært ved at acceptere dette... så jeg vil sige vi har et meget dårligt forhold - eller ikke dårligt, men det kører meget op og ned... jeg ville gerne vi lavede noget sammen, men ingen af os har nogle forslag til hvad vi skal lave - så gode råd søges gerne (det skal være noget vi kan lave hjemme om aftenen, hvor vores datter sover, i stedet for at sidde foran hver sin comp...

Anmeld

9. december 2009

LauraLW

Jeg synes efterhånden vi har fundet en dejlig balance i vores forhold... Jeg er mig, han er ham og vi er os. - Der skal være plads til det hele. Pt. vil vi dog helst være sammen hele tiden. - Vi er det dog ikke, men vi er blevet meget afhængige af hinanden her på det sidste (nok til dels på grund af baby), og savner hinanden meget når vi ikke er sammen. - Vi glæder os begge til det liv vi skal igang med her om nogle måneder, men frygter det også på en måde.

Alt det praktiske herjemme er vi fælles om, vi er meget gode til at tage hensyn til om den anden orker at lave noget eller ej. Indkøb er nok mest mig, men det er primært på grund af tiden, men vi elsker faktisk at handle ind sammen, så hvis det kan lade sig gøre, så tager vi begge afsted.

Det er dog ikke altid fryd og gammen, hehe, vi kan også blive trætte af hinanden. - Og så er det altså svært at "flygte" når man bor i en lille to-værelses. - Så vi glæder os til den dag hvor der er lidt mere plads, da det helt sikkert har indflydelse på sådan nogle små-gnidninger.

Laura

Anmeld

9. december 2009

Lone Jakobsen

jeg tror såmænd at vores er meget klassisk.

min mand går på arbejde og jeg er lige pt. på barsel. jeg står for vasketøj, madlavning og indkøb. aflevering og afhentning af børn...og planlægningen af vores aktiviteter. rengøringen hjælpes vi med, og min mand står for alt det tunge og alt med bilerne. når han er hjemme står vi lige i forhold til børnene....og i weekenderne skiftes vi til at stå tidligt op med den yngste. aftenerne bruger vi ikke nødvendigvis med de samme ting, jeg sidder ved skærmen eller læser en bog....evt. laver lidt julehygge....og min mand sidder ved tv-et. vi læser begge meget, nyder at gå lange ture sammen....og deler kærligheden til vores store børneflok.

jeg er lidt en romantiker....det er han ikke....men han prøver, og det må han ha ros for. vi fortæller ikke hinanden alt, men jeg ved altid hvor jeg har ham....og jeg stoler på ham. jeg ville blive kulret oveni hvis jeg sku tilbringe al min tid med ham....og han har det på samme måde med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.