Tror jeg ville beskrive vores forhold på nogle måder meget gammeldags (jeg tænker tilbage til 50'erne må det være) Jeg er meget husmoderen i forholdet, varder min mand op, passer vores dejlige søn på det praktiske, men hvor vi også er sammen det meste af tiden. Jeg holder huset og det sociale. Hvor han ordner praktisk og fysik arbejde 
Vi har fælles venner vi ser ofte, både sammen og hver for sig. Vi er næsten altid sammen, men laver dog ting hver for sig engang i mellem (der spiller min mand nemlig også computerspil
) og jeg læser en del når jeg har tid.
Vi bruger meget tid på at dyrke vores kærlighed i forholdet, snak, og være rigtig sammen, da vi synes det er vigtigt. Udover det har vi også et sundt sexliv, hvis man må være så ærlig. 
Jeg tænker nogle gange over der nok ikke er så mange forhold som vores, fordi mange mennesker idag vil have mand og kvinde er ligestillet både på arbejdsplads og i hjemmet. Men min mand og jeg elsker de "gamle" værdier, Mit liv er familie og holde min familie glad (selvfølgelig også mig selv) Og min mand sørger for beskyttelse og holder mig lykkelig. Jeg føler mig hørt og har min mening, men ved også jeg som hans kone har en plads hvor inden for rimelighedens grænser har Han sidste ord.
Nogle vil nok synes dette er et mærkeligt forhold men jeg vil lige understrege vi er MEGET lykkelige, og det fungere for OS og ikke nødvendigvis alle. 
og nej syntes ikkedit lyder mærkeligt.. alle erjo forskellige
Anmeld