Hvordan er jeres forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Lene C

Vores forhold er super godt . Vi elsker hinanden rigtig meget og vi esker at være sammen . Vi er altid sammen, nyder hinandens selvskab. Jeg glæder mig hver dag til han kommer hjem fra arbejde, ja jeg har altid fri før ham.

Jeg vasker tøj-han gør rent, vi laver mad sammen.

Vi går meget op i og pleje vores forhold, og tager ofte på kæreste turer, som altid er så hyggeligt.

Om aften har vi dog nogle timer hver for sig, hvor han går i kælderen og spiller com, hvor jeg sidder i stuen og ser det tv han ik gider se .

Vi har været sammen 8 år gift 1 år og stadig lykkelige nygifte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Sisley

Hos os deler vi i høj grad de huslige pligter lige - han hjælper med alt lige fra madlavning til rengøring. Da min kæreste i øvrigt har en enorm mængde ekstra energi, som jeg virkelig misunder ham, laver han desuden det meste praktiske og hårdere fysiske arbejde - men han elsker det. Og han elsker at jeg bare er i nærheden i mens og måske pludselig dukker op med en kold øl :-)

Det er meget få ting vi gør hver for sig - vi foretrækker at være sammen. Hvis han fx skal ud med arbejdet, kommer man ikke sent hjem og vice versa.

Jeg har en veninde der er helt modsat - de laver ligeså meget hver for sig som sammen og det kan jeg slet ikke sætte mig ind i. Jeg tror heller ikke hun forstår hvordan jeg har det. Jeg synes først det er et "rigtigt" parforhold, når man er fælles om så meget som muligt. Selvom vi er to individer i forholdet, er vi i ligeså høj grad ét individ (man kan læse hinandens tanker, færdiggøre hinandens sætninger osv.), så jeg kan næsten føle mig helt ensom, hvis jeg skal lave noget alene :-)

Anmeld

9. december 2009

Corn

Jamen vi har fundet et leje, hvor han har sin com og jeg følger programmer i tv.

Jeg sørger for tøjvask og det der følger med, og han elsker at lave mad...

Rengøring er en fælles ting, og vi med tiden næste fået vores "faste" rum.

FX tager han køkken, gang og entre. Jeg tager badeværelse, begge stuer, børneværelser og soveværelse.

Så sørger han for træ til varmen i huset

Vi er gode til at snakke, kysse og kramme, men er knap så gode til at sætte tid af til sex og kærestetid.

Han har en hobby i madlavning, han griller, og det tager meget af hans tid, men jeg nyder og føler mig yderst privilligeret over at få så meget tid med ungerne

Anmeld

9. december 2009

Vidunderligeunger

gud hvor spiller jeres mænd meget computer?? hehe.. det er heelt anderledes herhjemme..

vi er også stadig nyforelskede og har ikke været sammen et år endnu.. men... jeg vasker tøj (ellers bliver det ødelagt), gør rent og så skiftes vi til at lave mad. mest ham der gør det egentlig..

Vi er sammen hver aften fra han kommer hjem ved en 17 tiden hvor vi bare hygger.. jeg går ikke til sport og han heller ikke, vi har et fælles vennepar vi ses med et par gange i måneden, og så hans søster og hendes kæreste ses vi også med af og til.. vi er begge tilfredse med vores liv, og også så induviduelle af natur at har vi brug for at være sammen  med nogen mennesker uden den anden er med, så gør vi bare det jeg har ikke vildt mange veninder, men få rigtig gode, så dem ses jeg med når tid er..

Jeg studerer og er hjemme inden kl. 15 hver dag hvor jeg har et par timer uden ham, det er mere end fint til mig - lige nu.. men er sikker på at en dag når forelskelsen har lagt sig, så kommer mine veninder og hans venner mere indover plus vi får en lille bebs til maj... det bliver jo også noget helt nyt og spændende for os

Anmeld

9. december 2009

Natasja Savage Andersen

Rosa skriver:

Hejsa.

Hold da ferie, hvor er vi forskellige vi to   Jeg synes du lyder meget glad for dit liv, så tillykke med det Men vil du ikke lige forklare mig hvad det er for en plads du ved du har - som hans kone?

Og hvad så hvis du har en mening og han en anden? Er du så altid klar til at lade ham få sin vilje fordi han har et y-kromosom?

Rosa - som synes respekt og ret er noget man gør sig fortjent til via sine holdninger og handlinger og bestemt ikke via sit køn i forholdet og alle andre steder...

Min plads som hans kone, der mener jeg at jeg jo har valgt ham til min mand af utrolig mange grunde, der iblandt at jeg stoler på hans dømmekraft. Og de fleste gange selvfølgelig indrømmer jeg gerne det ikke er altid, kan han se længere end jeg lige har tænkt over og har grunde til de meninger han har, og derfor ved jeg i sidste ende at han jo har ret. Jeg siger ikke han altid får sin vilje for det gør han Bestemt ikke Men nogle gange tror han han gør.. hehe..

Vi hjælpes ad til at finde løsningerne, og nej det er ikke sådan at han får sidste ord "basta" bare fordi han er mand! Men ofte kan han forklare hvorfor og hvordan. nogle gange kan det da godt ske det er omvendt. men det er sjældent

Anmeld

9. december 2009

Natasja Savage Andersen

KaMa skriver:

Er I kristne?

Nej vi er ikke kristne, jeg blev opdraget katolik som lille, men er nu Wiccaner og han er opdraget med johoves vidne men tror ikke på det. han er vel et eller andet sted noget mellem johoves vidne og ateist

Anmeld

9. december 2009

Natasja Savage Andersen

Berg skriver:

Sådan er det også hjemme hos os, og jeg er også godt tilfreds.

Jeg får jo alligevel min vilje hvis vi er ueninge om noget, he he

sådan er det også tit her også selvom hvis han egentlig tror det er ham der "vandt" hehe

Anmeld

9. december 2009

Natasja Savage Andersen

LotteN skriver:

uha, dårligt emne for mit vedkommende - synes vores forhold kører i ring...

Herhjemme er det oftest mig der vasker tøj og laver mad + rengøring. hvilket vi kan have vores skænderier om, for jeg gider ikke være husmor! Vi er for det meste altid hjemme om aftenne, han sidder ved comp. og jeg ved comp. eller tv. ud over de dage hvor jeg går til sport.  vi ses meget sjældent med andre par, da min kæreste ikk eer så socialt anlagt hvad angår nye mennesker, så det er mest mig der mødes med veninder, hvor kæresten har sit liv i comp. jeg har meget svært ved at acceptere dette... så jeg vil sige vi har et meget dårligt forhold - eller ikke dårligt, men det kører meget op og ned... jeg ville gerne vi lavede noget sammen, men ingen af os har nogle forslag til hvad vi skal lave - så gode råd søges gerne (det skal være noget vi kan lave hjemme om aftenen, hvor vores datter sover, i stedet for at sidde foran hver sin comp...

Film er godt, eller find et spil i begge synes er sjovt. Har du prøvet at være med til de spil han spiller på computeren fx.. eller omvendt ?  Så er der det nye wii har jeg hørt skulle være sjovt

Anmeld

9. december 2009

Anonym trådstarter

Natasja Savage Andersen skriver:

Tror jeg ville beskrive vores forhold på nogle måder meget gammeldags (jeg tænker tilbage til 50'erne må det være) Jeg er meget husmoderen i forholdet, varder min mand op, passer vores dejlige søn på det praktiske, men hvor vi også er sammen det meste af tiden. Jeg holder huset og det sociale. Hvor han ordner praktisk og fysik arbejde

Vi har fælles venner vi ser ofte, både sammen og hver for sig. Vi er næsten altid sammen, men laver dog ting hver for sig engang i mellem (der spiller min mand nemlig også computerspil ) og jeg læser en del når jeg har tid.
Vi bruger meget tid på at dyrke vores kærlighed i forholdet, snak, og være rigtig sammen, da vi synes det er vigtigt. Udover det har vi også et sundt sexliv, hvis man må være så ærlig.

Jeg tænker nogle gange over der nok ikke er så mange forhold som vores, fordi mange mennesker idag vil have mand og kvinde er ligestillet både på arbejdsplads og i hjemmet. Men min mand og jeg elsker de "gamle" værdier, Mit liv er familie og holde min familie glad (selvfølgelig også mig selv) Og min mand sørger for beskyttelse og holder mig lykkelig. Jeg føler mig hørt og har min mening, men ved også jeg som hans kone har en plads hvor inden for rimelighedens grænser har Han sidste ord.

Nogle vil nok synes dette er et mærkeligt forhold men jeg vil lige understrege vi er MEGET lykkelige, og det fungere for OS og ikke nødvendigvis alle.

og nej syntes ikkedit lyder mærkeligt.. alle erjo forskellige

det lyder rigtig meget som vores fodhold, og vi mener bestemt at vi har et meget sund og lykkeligt forhold og self. et super godt sex liv...

Anmeld

9. december 2009

Anonym trådstarter

grunden til at jeg tager dette enme op er fodi der er mange (især mænd) der ikke kan forstå vores forhold selvom vi er meget mere end bare lykkelig som vi har det og vi kunne ikke tænke os at lave det om, vi har været sammen nogen år men svæver stadig tit på den lysserøde sky...

f.eks har de ude på hans arbejde nogen mande ture og dem tager han jo ikke med på hvilket de jo slet ikke kan forstå, men han er også meget stille og ikke særlig social hvor jeg er direkte modsat og syntes vores fohold funger perfekt, og alt herhjemme er er meget lige og vi snakker rigtig meget sammen, intresser sig for hinanden og hinanden intresser osv. vi kysser, krammer har et godt sex-liv osv. så syntes det er helt perfekt men tænkte bare om vi var de eneste der havde det på den her måde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.