Monica skriver:
Jeg vil tro at Tobias også er et slyngebarn, skal puttets og wrappes... Og vi hopper og danser for at få ham til at sove...
...Vil gerne skrive et længere svar med Gustav har skidt i bukserne og sidder her på mit skød, så er nød til skifte ham...
Hi hi får lige et billede af dig med en fyldt ble på lårene 
Ja, Tobias lyder som Iza med det hopperi...kan så sige, det går over med tiden, men det er jo ikke en særlig stor hjælp, når man står i det. Jeg blev mindre frusteret, da jeg erkendte, at hun skulle hoppes/vugges i søvn - vi ødelagde faktisk hendes kurvevugge ved at rive den kraftigt frem og tilbage, så den blev helt ledløs - det var den eneste måde hun ville sove på en overgang. Men da vi erkendte, at hun ikke kunne puttes som de fleste andre, fandt vi på alle mulige underlige alternative måder - en lift, der kunne vippe over vores puf, en sansegynge, tog barnevognen med ind i stuen osv. Vores mål var, at hun skulle sove, så vi kunne sove...og så var vi ligeglade med, hvordan hun kom til at sove... bare hun sov. Da vi fik fitnessbolden var det helt fantastisk, for så kunne vi hoppe og se tv samtidigt
Her virkede også en ret stram rytme med meget faste sove og spisetider samt ritualer - hun ville ikke sove eller være i hendes barnevogn, så jeg satte 14 dage af til projekt barnevogn. Jeg gjorde det samme dag ud og dag ind time for time og efter de 14 dage, så havde hun accepteret, hvad jeg ville. Det holdt hårdt - hun skreg og skreg og skreg de 14 dage, men det blev godt tilsidst. Hun hylede stadig hver gang hun skulle sove, men det tog derefter så kun 30 minutter at få hende til at sove..og hun sov i vognen vel at mærke og ikke på mig. Og langsomt blev det godt, men hun kom aldrig til at elske den 100%.
Nå en længere smøre...håber du kan bruge bare lidt af mit ævl.
/Jeanette, der snart må i seng, så jeg kan få bare lidt søvn i nat.
Anmeld