tanjaj19 skriver:
hej
ville høre om der var andre som har oplevet at veninder og venner har reageret negativt på jeres graviditet? Nogle a dem jeg troede der var min veninder har direkte droppet kontakten til mig efter jeg blev gravid
er der nogen der har prøvet det samme og hvordan taklede i det? knus tanja 21 +2
Hej Tanja
jeg er ikke garvid endnu, men vi ønsker det brændende. Bare det at vi ønsker os børn, har skabt en del uro og splid så trods manglende graviditet kender jeg desværre kun alt for godt til det.
Har både haft problemer med et nært familiemedlem som er få år ældre end jeg og venter første barn i starten af det nye år, som har været meget efter at nu var det "hendes tur" til at få børn, og har givet mig en del problemer, desværre, også i min veninde kredse har der været uro negativt pga deres egne ønsker om børn, men hvor det ikke endnu er noget de ønsker da der er udd der skal tages først. Selv en veninde som selv ikke ønsker børn som sådan og er meget karriere mæssig har det været svært da der ikke kan være forståelse for man så brændede kan ønske sig noget så fjollet som børn 
De mennesker som mener tingene godt og som holder ved er ens rigtige familie/venner, har jeg lært ud fra det, og selvom det kan være svært, prøver jeg på ikke at ta det personligt, jeg ved jo hvad jeg ønsker, og det er jo ikke for meget at forlange at man gerne vil have lov at glæde sig over kommende børn 
Held og lykke, tillykke med graviditeten og god jul 
Anmeld