negative reaktioner:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.541 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Koen.

hej ville høre om der var andre som har oplevet at veninder og venner har reageret negativt på jeres graviditet? Nogle a dem jeg troede der var min veninder har direkte droppet kontakten til mig efter jeg blev gravid er der nogen der har prøvet det samme og hvordan taklede i det? knus tanja 21 +2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Mca<3

tanjaj19 skriver:

hej ville høre om der var andre som har oplevet at veninder og venner har reageret negativt på jeres graviditet? Nogle a dem jeg troede der var min veninder har direkte droppet kontakten til mig efter jeg blev gravid er der nogen der har prøvet det samme og hvordan taklede i det? knus tanja 21 +2

Hi hi studsede lige over dig  Jeg hedder også Tanja og blev gravid som 19 årig ,,  Jeg fik ikke nogle kommentarer andet end posetive fra folk jeg kender ,, Jeg fik rigtigt mange negative blikke fra fremmede og den første fødselslæge der så på mig prøvede at overtale mig til abort   Sig til folk at hvis de ikke har noget godt at sige så er tavshed guld

Anmeld

7. december 2009

wamse

tanjaj19 skriver:

Jeg var 18 da jeg blev gravid med min den første, og pludselig stoppede min bedste veninde alt kontakt til mig Men hun havde bare brug for lige en tænkepause, og vendte stærkt tilbage igen

Nu har vi været venner i 21 år, med op og nedture, men hun er verdens bedste veninde, som bakker mig op i alt nu. Jeg ville ikke undvære hende for noget som helst

Anmeld

7. december 2009

Ox.

Jeg tror ofte man finder ud af hvem ens rigtige venner er når man bliver gravid, mange jeg kendte er faldet fra, men der er så kommet mange andre ind i mit liv nu

Anmeld

7. december 2009

Koen.

mammi: hehe.. Ja sjovt sammentræf har heldigvis kun fået posetiv respons fra familie og nogle veninder.. Men så har der også været de negative! Synes det er et rigtig godt råd, tusind tak.. Knus.

Anmeld

7. december 2009

Koen.

det er rigtig dejlig at høre jeres posetive oplevelser det hjælper og håber da også veninderne indser det, når de selv får børn

Anmeld

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tanjaj19 skriver:

øv det er bare så træls, jeg har ikke fået negative kommentare, men jeg har mistet mange venner, vi er ikke samme sted mere, de tænker kun på druk og fest, og der er jeg slet ikke mere. de kontakter mig næsten ikke for deres weekender går ud på at komme i byen, syntes det er så trist..

knus karina med et barn og et mere på vej 30+6

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Jeg er 18, når lige at fylde 19 inden terminen, og jeg har positive reaktioner over hele linjen, stort set. -Bortset fra min onkel, der bestemt synes jeg er alt for ung. Og han kan ikke se hvordan et "så ungt par" kan finde på at få et barn. Nu er det altså bare sådan at vi har været kærester i 5 år nu, og vi føler begge at det er okay nu. (ville dog have ventet hvis ikke "uheldet" havde været ude, hvis du forstår
Men til min onkel har jeg sagt, at jeg intet kan bruge ham til, hvis han bliver ved sådan. - Vi er ellers tætte. Og han bliver ved, så nu er han ikke en del af mit liv på samme måde, og det er jeg helt okay med, for jeg ved det er den rigtige beslutning vi har truffet. - Nemlig at beholde vores guldklump  

Anmeld

7. december 2009

Koen.

karina22: ja det er super trist for den ene dag er de der, og den næste er de væk. Ikke til at forstå

Anmeld

7. december 2009

Koen.

marikka skriver:

Jeg er 18, når lige at fylde 19 inden terminen, og jeg har positive reaktioner over hele linjen, stort set. -Bortset fra min onkel, der bestemt synes jeg er alt for ung. Og han kan ikke se hvordan et "så ungt par" kan finde på at få et barn. Nu er det altså bare sådan at vi har været kærester i 5 år nu, og vi føler begge at det er okay nu. (ville dog have ventet hvis ikke "uheldet" havde været ude, hvis du forstår
Men til min onkel har jeg sagt, at jeg intet kan bruge ham til, hvis han bliver ved sådan. - Vi er ellers tætte. Og han bliver ved, så nu er han ikke en del af mit liv på samme måde, og det er jeg helt okay med, for jeg ved det er den rigtige beslutning vi har truffet. - Nemlig at beholde vores guldklump  

familien har heldigvis taget det flot og kun været glade men har heller ikke på noget tidspunkt tvivlet på a jeg skulle have min lille prinsesse men det er træls at nogle vælger at tage så stor afstand fra ens valg. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.