Hejsa .. Jeg har fået mine 3 første tæt .. der er 1 1/2 år mellem de 2 første og 1 1/2 år igen indtil den næste , og så kom den sidste så 4 år senere ..
Jeg vil bare sige , at man skal VIRKELIG overveje om man har overskud og råd selvfølgelig .. Det kræver sin dame og sin mand at have børn så tæt på hinanden , da de jo alle kræver ens opmærksomhed .. Og man skal så også være klar til at "miste" ens alm dagligdag , og have en masse tålmodighed og energi i overskud ,hvis man synes det hårdt med den ene man har , skal man nok ikke overveje nr 2 så tæt , for JO det er sq hårdt ..
For mit vedkomne , har det både været hårdt og godt .. Jeg kan klart se fordelene nu , efter de er blevet ældre .. Men det har SATME også været hårdt til tider .. Jeg gik fra de 3 førstes far da den mindste var under 1 år .. Så der stod jeg alene med 3 børn på 3 2 og 0 år .. Og så blev jeg godt nok sat på prøve .. PUHA .. ALT skulle tilrettelægges , ellers kunne hverdagen bare ikke fungere .. Men alt i alt er jeg kommet igennem det hele , og fik så ny kæreste osv osv .. Og den nye kæreste ville jo også gerne have barn .. Og der var jeg godt nok lidt skeptisk , da jeg jo følte at alt kun var gået op i børn .. Men tilgengæld for at han altid hjælper og gør en masse med børnene , så fik vi så en lille pige i april..
Men alt i alt er jeg SÅ glad for at jeg har de børn idag , og selv i hårde tider , får man bare alt kærlighed tilbage fra dem
..
OG sååå stor ros til dem der kan klare have 2 eller flere små
I vil takke de hårde tider senere , når i ser hver godt det bliver
..
ps .. mine er så nu 7år . en snart 6 år en på 4 år og så den lille på 8 mdr
..
Knus
Anmeld