Gravid 4 mdr. efter fødsel...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Nogle siger, at det er en fordel at få sine børn tæt op ad hinanden... Hvad siger I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.445 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. december 2009

Isabeau

Hej!

Min veninde fødte en lille pige ud i starten af august måned i år, og idag kom og hun og fortalte, at hun igen venter sig - til august igen. Emilie er kun 4 mdr. gammel...? 

Jeg syns´ godt nok, det er meget tæt på hinanden, men det var planlagt, sagde hun så selvfølgelig er jeg glad på deres vegne

Min mand og jeg vil også meget gerne ha´ nr. 2, men vi har så valgt at vente et par år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Mira0911

Jeg synes selv det er tidligt... Vi alle har en mening om det...

Og ja, der er nogen der siger det er godt at få børnene lige op af hinanden, for så har de mest glæde af hinanden...

Det er jo parret selv der vælger, hvornår de vil have nr. 2...

Anmeld

5. december 2009

Lillefe

alt for tidligt efter min mening, syntes det er overkanten.. og folk bruger tit den med de har glæde af hinaden... syntes jeg har haft masser glæde af mine søskende og aldersmæssigt har den tætteste været 5 år ældre... og yngre meget yngre..

Anmeld

5. december 2009

steph0804

Tror godt jeg kender din veninde, hehe. Jeg synes godt nok også det er lige tidligt nok.

Anmeld

5. december 2009

frk andreasen

jeg sys det er alt for tidlig....

Anmeld

5. december 2009

FrkT

Jeg synes faktisk det er fedt, hvis jeg skal være helt ærlig.

Altså vil dog sige at jeg af positive ting kan sige at de jo virkelig må få meget glæde af hinanden. Men tror det dårlige i det må være at man ikke når at nyde sit lille spædbarn ret længe, fordi man så hurtigt er gravid igen - og så drejer meget sig jo om den kommende lille bebs. Men hvis man stadig kan overskue at bruge masser af tid og kærlighed på den førstefødte, så synes jeg det er fedt! Jeg ville da have elsket at have en søster/bror der var 1 år ældre eller yngre end mig.

Anmeld

5. december 2009

maria_wlt

Osse alt for tidligt efter min smag...

Der er så mange meninger om hvornår det er "bedst" af få sine børn..

De kommer når de kommer og alle skal jo nok få sit ud af det... Synes det er noget vas at noget er bedre end andet.. Tror jeg ikke på

Anmeld

5. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

Det har jeg faktisk ikke nogen mening om Der er 17 mdr mellem min lillesøster og lillebror og de har det rigtig godt sammen Hvis hun mener det er godt for deres famlile, er det så ikke godt nok for dig?

Anmeld

5. december 2009

Kløver

Jeg synes også det er alt for tidligt, min lillesøster er 5 år yngre end jeg og den næste 8 år yngre og synes vi har stor glæde af hinanden.

Fysisk tror jeg også det er hårdt for kroppen, da ens krop er ca 2 år om  at komme sig oevr en graviditet og fødsel.

Men igene r dte jo noget man selv vælger og er da dejligt for parret, når de nu selv ønsker det, var jo værre hvis det var en ups´er og man ikke ønskede det skulle gå så stærkt

Anmeld

5. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg har en dreng på 1½ år og venter mig igen, der kommer til at være ca 19-20 mdr imellem dem,det var planlagt. det syntes jeg er en god længde imellem dem,  da nichlas var 4 mdr ville jeg ikke være gravid igen, det var min krop ikke klar til.. tror ikke jeg havde det i tankerne så tidlig.

må indrømme at jeg glæder mig til at få min krop tilbage..

knus karina 30+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.