Gravid 4 mdr. efter fødsel...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

BK

Jeg har 15 mdr i mellem mine børn, og de hygger sig gevaldigt... selvfølgelig er det hårdt, men også dejligt...

Og jo de driller da hinanden som børn gør, men jeg ville ikke vælge anderledes hvis jeg kunne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Enayia

Hvad folk gør er deres egen sag. Det kommer da ingen ved.

Anmeld

6. december 2009

Camilla_a

Der er 13mdr mellem mine drenge og elsker de er så tæt på hinanden.

Anmeld

6. december 2009

malou

Jeg er nu ligeglad hvad andre gør... det er op til dem. Men for mig ville det være ALT for tidligt (og også forsent nu da Victor jo er 1 år) hehe Vi er ikke engang sikre på at vi skal have flere.. skal ihvertfald først i job så jeg ikke bare bliver gravid arbejdsløs (ikke mig) såhhh... vi har talt om at når victor er 2 så kan vi tale om det igen.... vil jo gerne nyde min søn og give HAM al min kærlighed og ikke til en ny baby midt i det hele

knus malou

Anmeld

6. december 2009

mor_sabina

Isabeau skriver:

Hej!

Min veninde fødte en lille pige ud i starten af august måned i år, og idag kom og hun og fortalte, at hun igen venter sig - til august igen. Emilie er kun 4 mdr. gammel...? 

Jeg syns´ godt nok, det er meget tæt på hinanden, men det var planlagt, sagde hun så selvfølgelig er jeg glad på deres vegne

Min mand og jeg vil også meget gerne ha´ nr. 2, men vi har så valgt at vente et par år. 

Jeg tror sørme jeg ved hvem du snakker om Men jeg synes også det er lidt tidligt når det er planlagt, jeg vil gerne have at min dreng kan få lov at være lidt lille og have mor og far for ham selv, men kan også se mange fordele med kort mellemrum Ihvertfald er det dejligt for dem at det lykkes

Anmeld

6. december 2009

Isabeau

Enayia skriver:

Hvad folk gør er deres egen sag. Det kommer da ingen ved.

I DK har vi ytringsfrihed, og jeg bad bare om andres folks mening. Jeg selv syns´ det er for tidlig, men hvis det er det de vil, så er det helt fint med mig. Jeg vil bare gerne vente med at få min nr. 2, da jeg gerne vil "ha´ glæde" af min den 1. først

Så ja, hvad folk gør, er deres egen sag, og vi blander os da heller ikke - vi deler bare meninger! 

Anmeld

6. december 2009

LouiseNielsen

Syntes egentlig ikke du kan tillade dig at skrive om din veninde på en "negativ" måde herinde, når det er om så glædelige omstændigheder.....

Jo det er da tidlig efter hinanden, men når nu de ønsker det, så syntes jeg da bare det er fantastisk for dem...

Anmeld

6. december 2009

luckas-mor

Isabeau skriver:

Hej!

Min veninde fødte en lille pige ud i starten af august måned i år, og idag kom og hun og fortalte, at hun igen venter sig - til august igen. Emilie er kun 4 mdr. gammel...? 

Jeg syns´ godt nok, det er meget tæt på hinanden, men det var planlagt, sagde hun så selvfølgelig er jeg glad på deres vegne

Min mand og jeg vil også meget gerne ha´ nr. 2, men vi har så valgt at vente et par år. 

hej

det er lidt det samme med min fætter og hans kæreste..

de har den sødeste lille pige der lige akkurat er et år gammel nu, og de har lii fået en pige for 3 dage siden igen, sys det er lige tidligt nok..

kram natascha

Anmeld

6. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror ens holdning kommer an på hvordan man selv er vokset op.

Hvis der er mange år imellem, kender man jo ikke andet, og synes det er perfekt....og omvendt.

Min kæreste og jeg kommer begge fra familier hvor søskende er tæt på hinanden, og derfor er det også det vi ønsker for vores børn.

Så jeg synes ikke det er for tidligt...faktisk overvejer vi selv...

Anmeld

6. december 2009

Isabeau

LouiseLarsen skriver:

Syntes egentlig ikke du kan tillade dig at skrive om din veninde på en "negativ" måde herinde, når det er om så glædelige omstændigheder.....

Jo det er da tidlig efter hinanden, men når nu de ønsker det, så syntes jeg da bare det er fantastisk for dem...

Hvad forstår du ikke?! Jeg skriver, at JEG syns´ det er tidlig, og JEG ikke ville gøre det så tæt på hinanden.

Hvad andre gør, må de om, og IGEN! Når de nu også gerne vil, ska´ de da ha´ lov - det bestemmer jeg ikke. Og er skam også glade på deres vegne. Det har jeg vidst OGSÅ skrevet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.