Sofia skriver:
Hej alle.
Min kæreste og jeg bor i en lille 2 værelses lejlighed på 50 kvm. Har nogen af jer erfaring med at have en baby på så lidt plads? Vores badeværelse er meget lille. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre. På forhånd tak.
Nu har jeg ikke set de andres svar. Så måske mit bare er en genganger.
Min datter er nu 6 mnd. Vi bor på 54 kvm (2 vær), hvor soveværelset er så lille at der ikke er plads til babyseng ved siden af vores. Vi har en lille altan. Bor på 3.
Senge-problemet har vi løst ved at købe en slyngevugge (forhandles af sneglehuset). Så har vi en krog i loftet på soveværelset og på altanen og flytter så bare vuggen rundt alt afhængig af om hun skal sove inde eller ude.
Puslebordet har vi fået indrettet på badeværelset med sådan et væghængt, som så kan slås ned. Jeg syntes det er guld værd at have vand i nærheden, så overvej om det kan lade sig gøre for jer. Nogle har pusleplads i køkkenet...
Det jeg savner mest er en have at stille hende i, når jeg kommer hjem fra gå-tur med barnevogn. Jeg blir nemlig nødt til at bære hende op når vi kommer hjem, og så vågner hun ofte. Ellers går det indtil videre helt fint med pladsen.
Anmeld