hc=k skriver:
Altså at jeg skriver at jeg er imod skal jo ikke misforståes.
Jeg mener da selvfølgelig at alle skal have lov til at få et barn, men jeg mener så bare at man selv skal betale for det hvis man er enlig og ikke fejler noget. Jeg er da helt enig i at et barn da selvfølgelig kan få lige så meget kærlighed om ikke mere af en mor der brændende ønsker sig et barn som hvis det var et par der fik et barn sammen..
Meeeeeeeeen man kan bare ikke lave nogle regler for nogle, men så ikke lade det være ens for alle. Vi er kvinder og vi går ind for ligestilling og det er jo totalt dobbeltmoralsk at enlige skal have lov til at blive kunstigt befrugtet når bøsser eller mænd stadig ikke kan få børn alene.
Der er så mange små ting der spiller ind og dem kan man jo så ikke lige altid lave om på og derofr må jeg sige NEJ..
He he.
Der er jo forskel på mænd og kvinder, og kunne mænd bære et barn, så kunne de jo også få lov at få barn. Mange lesbiske - og enlige kvinder vælger at lave en såkaldt "Regnbuefamilie". Den består af at donor er en homoseksuel mand, som også ønsker sig et barn. Derved har barnet både far og mor - og endda dobbelt op. Mor & med-mor og far & med-far.
Jeg kendte dog ikke nogle homoseksuelle par, som ville have et barn, og søgte lidt på Nettet efter nogle, men det blev for mærkeligt. Det er svært at skulle lære et par at kende, når overskriften er, at man caster hinanden til forældre. Nu hvor man ikke skulle være kærester 
Mænd har fordele - de har blandt andet i flere generationer kunne løbe fra ansvaret, når en kvinde blev gravid. Det var hende, som blev stemplet. Nu har samfundet udviklet sig til, at det faktisk kan være en force, at være den, som bærer barnet. Derfor synes jeg bare, at vi kvinder skal være glade for, at det måske på det område har vendt.
Kan ikke gå at have ondt nogle steder over, at der er forskel på kønnene. Det har nemlig gennemtiden både været en fordel og en ulempe at være kvinde.
Ligestilling er efter min mening noget være bræk! Lad os nyde forskellen - det kunne jo være, at der var en grund til, at vi var forskellige.