Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

ivfmarie

Tak for update... Og dejligt at se at vi havde ret .

Jeg forstår din nervøsitet - den har vi jo alle - igennem hele graviditeten, og det uanset hvad tallene siger! At dine tal så lige skulle shokke dig lidt er ekstra øv. Men det er da bestemt delige nyheder at jordemoder.dk kunne gøre arbejde ordentligt, og jeg kan godt forstå at I vælger biopsien fra på baggrund af den grundige scanning.

Stort tillykke (igen).

Knus Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

birgittemarie

Kæmpe stort tillykke, kæreste Helle!!! Det er jo helt fantastisk! Og så langt du er uden at have afsløret dig!

Knus Birgitte

Anmeld

21. december 2009

eliasogmor

BellaT skriver:

Ja, jeg skrev for maaaange uger siden som anonym, men Ivf og Tynen var skarpe.

Jeg er 13 + 5 idag og har et lille problembarn i maven allerede.. Men er glad. Rigtig glad!

I mandags fik jeg et rigtigt møg-tal til risikovurderingen. 1:297. Grænsen for indkaldelse til moderkageprøve ligger på 1:300. Og risikoen for abort ved moderkageprøve er 1%. Dvs. risikoen for abort er næsten 3 gange så stor som risikoen for at vores barn fejler noget..

Vi fandt så ud af, at en af grundene til den høje risiko, skyldtes at scanneren ikke fandt et næseben. Scanningen tog så også kun ca. 5 min. Fandtes der et næseben røg den op på 1:668.

Vi tog på privat scanningsklinik (Jordemoder.dk) der straks fandt et næseben og tilmed undersøgte en eller anden vene, som skulle vise en kurve som med 97% sikkerhed fortalte om barnet var rask eller ej. Og vores barn havde en perfekt kurve.

Så vi har fravalgt moderkageprøven. Nervøsiteten sitrer stadig i mig, men jeg tror på at vores baby er helt normal og rask derinde.

Og det er måske en lille pige. Kun måske. Men det mente hende der scannede, at det var. Men hun kunne ikke give nogen garanti. Ikke endnu. Men det er sscccchhh. Vi må se hvad scanningen siger til januar. Spændende.

Nå, men jeg har det overraskende godt. Kvalme har jeg haft indimellem. Og har stadig lidt. Trætheden er overvældende. Og tissetrangen har jeg allerede lært at leve med.

fra Helle...

ihh hvor fasteren er spændt....og hvis det nu blir en pige ,,så kan fasteren købe masser af kjoler..jubii......jubiii og hvis det blir en dreng..så må hun jo bare købe katvig æble bluser...jubiii....

Anmeld

21. december 2009

BellaT

Lulle, din lurer!! 

Det er sscchh sscch det med kønnet. Der er jo kæmpe pres på for at det skal være en pige alle steder fra... Så gider ikke dumme kommentarer fra alle mulige, hvis det så faktisk er en dreng. Hvis du forstår.. Jeg bliver ked af det hvis fok bliver "skuffede" over at det ikke er en pige alligevel. Det er jo umuligt at give garanti for noget så tidligt. Så ssscchhh!

Lillesøster eller lillebror - hun/han er fantastisk meget ønsket.

Pyyyh, hvis en dreng betyder Katvig æbletrøjer, så HÅBER jeg godt nok det er en pige!! Ha Ha.

Knus Helle - der har fri idag.  Men ikke imorgen.

Anmeld

21. december 2009

Susan1978

jeg kan se jeg slet ikke har fået lykkeønsket  jer..

så det gør jeg nu.   TILLYKKKEEE  hvor er det dejligt.

Anmeld

21. december 2009

BellaT

Tak Tak, Susan.

Anmeld

21. december 2009

Lene76

Osse er stort tillykke fra mig  

dejligt billede af jeres julenisse  vildt så store vores unger bliver.

Anmeld

21. december 2009

BellaT

Lene76 skriver:

Osse er stort tillykke fra mig  

dejligt billede af jeres julenisse  vildt så store vores unger bliver.

Tak Lene. Ja, de bliver så store. Også et dejligt billede af storgrinende Victor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.