Hej..
Jeg sidder i en ret ØV situation her i mit liv. Er mor til tre dejlige drenge på 11, 9 og 4 år. Og jeg er blevet gravid, også med P-piller, min kæreste gennem 2 1/2 år, vil bare overhovedet ikke have det her barn, det viste jeg godt, for det har han altid sagt " jeg skal ikke have flere børn", når han har sagt sådan, har jeg sagt, skulle det ske jeg blev gravid med nummer 4, vil jeg da ikke afvise, jeg kunne finde på at få det. Nu bliver der så sagt fra hans side af, sikke da noget pis, det har jeg aldrig have sagt, han har åbenbart ikke hørt det.. Han har sagt til mig, at han vil ikke have noget med mig, at gøre før jeg har truffet den rigtig beslutning, altså det han mener er den rigtige.. Jeg har bestemt haft brud for ham her i min tænkeperiode, men næ der var ingen kæreste at græde ved ovs..
Vi er så forskellige fra hinanden, som han siger vil du sætte endnu et barn i verden som er faderløs, den yngstes far valgt og sige farvel og tak, da jeg var 4 måneder henne. Så den lille har jeg altid. For pokker jeg ved ikke, hvad HE.... jeg skal gøre. I lørdags sagdejeg til ham over telefonen, at jeg havde taget en beslutning om, at jeg vil have en abort, men nej det er jeg altså ikke så sikker på, det er det som jeg vil, skal til forundersøgelse på torsdag . Men mener også et eller andet sted jeg skylder ham ikke, at få det her barn. Hjælp med et råd, jeg ved godt jeg skal lytte til mit hjerte og min mave fornemmelse.
Undskylder hvis mit indlæg er lidt forvirrende, men det er jeg bestemt også lige nu.
Anmeld