Jeg går ud fra jeg også hører under her
Da jeg blev gravid i april 2007, valgte faderen også at visse sin grumme side, med trusler ósv. Men jeg tog også et valg, som jeg ALDRIG vil fortryde Jeg beholdte barnet og fødte den 10 januar 2008 en lille velskabt og helt igennem perfekt lille prinsesse
Jeg har aldrig i et eneste sekund fortrudt, eller tvivlet på min beslutning, og ville 110% gøre det igen hvis jeg kom til det. Jeg nyder det fuldt ud, og kan helt sikkert også anbefale det til andre, som vil være i stand til at udføre opgaven!!
Min drøm er at gøre Milla-Victoria til storesøster inden for kort tid (maks 2 år). Men da jeg ikke har fundet prinsen på den hvide hest, går jeg og leger med ideen om at tage på klinik og gøre det.
Men nu må vi jo se hvad fremtiden brínger
Det eneste tidpunkt jeg savner en anden part i huset er når hun er syg. Egentligt ikke fordi han skal tage sig af hende.... nok mere til at klappe mig på skulderen og sige at jeg gør det godt, og måske massere mine tæer.... hahahaha
Knus til alle i andre dejlige enlige mødre Jeg glæder mig til at udnytte dette forum noget mere med jer
Knus Pernille
Anmeld