Øv nu er jeg sgu nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. december 2009

BK

I feb. fik jeg lavet en "understels" prøve hos lægen, blev ringet op for 14 dage siden at jeg skulle lige komme og få lavet en ny for der var ikke "matriale" nok i den første, den fik jeg lavet i mandags...

Nu er jeg satme blevet ringet op igen, dem der undersøger prøverne har udbedt sig at jeg bliver sendt videre til nærmere undersøgelse på gynækologisk ambulatorium på sygehuset. Sygeplejesken mente ikke at det havde den store betydning andet end at prøven sandsynligvis ikke var god nok igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Rasmine

Pyha Trold...

Har selv prøvet det, havde forstadie til celleforandringer.

Gik jævnligt til kontrol, og pludselig var det væk.

Men det er da godt de har opdaget det, hvis der er noget. Jo tidligere de opdager det, jo bedre kan de "fjerne" det.

SÅ ALLE DAMER: HUSK NU AT FÅ TAGET DE CELLESKRAB; SELVOM DET ER UBEHAGELIGT!!!!!

Anmeld

3. december 2009

Marco2

Ventetien er så enerverende. SÅ snart man får det der opkald begynder man jo at male en vis grum herre på væggen...

Krydser fingre for at alt er som det skal være og det bare er fordi prøven atter ikke duer.

AG

Anmeld

3. december 2009

BK

Tak skal i have, ja det er sgu hårdt, for ja jeg kan ikke lade være med at tænke hvad nu hvis...

Men er selvfølgelig nød til at håbe på det bedste, men det er satme svært...

Anmeld

3. december 2009

Anja

Puha, det lyder ikke rart. Kan godt forstå, at du bekymrer dig. Men det er tilgengæld kun godt, hvis de opdager det tidligt, hvis der skulle være noget ....

Anmeld

3. december 2009

BK

Det er rigtigt at det er godt hvis de opdager det tidligt det sagde manden også...

Vi snakkede om at det godt kunne tænkes at der ikke var "matriale" nok ved den første da det var en læge under uddannelse der tog den, men den sidste er en gammel læge med 30 år på bagen der tog den, han var så god til det at jeg næsten ikke opdagede han tog den...

Anmeld

3. december 2009

ivfmarie

Hej Betina

Det er aldrig rart med disse henvisninger.

Men det er proceduren ved denne folkeundersøgelse at der henvises til speciallæge når to på hinanden følgende prøver har været uegnede pga for lidt materiale.

Så der behøver bestemt ikke være noget galt! HVIS der er noget galt - så er det forhåbentlig opdaget så tidligt i forløbet at det hurtigt kan "fikses". Men øv er det da... ventetid er bare aldrig sjov!

Marie

Anmeld

3. december 2009

BK

ivfmarie skriver:

Hej Betina

Det er aldrig rart med disse henvisninger.

Men det er proceduren ved denne folkeundersøgelse at der henvises til speciallæge når to på hinanden følgende prøver har været uegnede pga for lidt materiale.

Så der behøver bestemt ikke være noget galt! HVIS der er noget galt - så er det forhåbentlig opdaget så tidligt i forløbet at det hurtigt kan "fikses". Men øv er det da... ventetid er bare aldrig sjov!

Marie

Tak for dit søde og forklarende svar... Det er dejligt at få det forklaret...

For ja sygeplejesken (ude fra Lægen) virkede meget forvirret da hun ringede... Og ja jeg fik ikke rigtigt forklaret noget som helst... Men må bare håbe på det bedste, og på at der ikke går alt for lang tid før jeg skal der ud....

Anmeld

3. december 2009

Helle30

Jeg krydser fingre for, at der ikke er noget. Og som de andre skriver, så er det godt at få opdaget det tidligt, hvis er skulle være forandringer.

Mht. det du skriver Bacon, at man skal få lavet de celleskrab, selvom det er ubehageligt, så vil jeg altså gerne lige mene, at jeg nu har prøvet både at føde og at få skåret maven op for at få en baby ud. - Min læge må hjertens gerne lave et celleskrab lige hvor det passer hende, hvis det kan komme en grim sygdom i forkøbet.

Jeg synes, det er et fantastisk tilbud vi har her i DK, og vi bør alle benytte os af det. Iøvrigt er det da ikke så ubehageligt. Fx synes jeg, at risengrød er meget værre.

- Helle

Anmeld

5. december 2009

BK

Puha Sygehuset tager det åbenbart meget alvorligt... Jeg skal da lige love for en reaktionstid jeg ikke lige havde regnet med... 

Jeg skal somend til undersøgelse allerede Onsdag, ja i læste rigtigt, det er godt nok gået hurtigt... Jeg er blevet ringet op torsdag, de fik henvisningen fredag, og jeg har modtaget indkaldelsen allerede i dag...

Betina

P.S. forresten tak for alle jeres søde ord, skal nok prøve at være helt vildt cool og rolig på onsdag (keep on dreaming Betina)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.