hvad koster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2008

Mikkelmusen

Okay. Jeg ved bare at min farmor som er dagpleje giver en bolle eller lign. kl 9, kl. 11.30 rugbrød og frugt kl 15 ca. Men det er jo forskelligt. Det lyder da også fint nok.

Jeg giver nu også kun Filuca vand, men nogle vælger jo saft og juice.

Det lyder som en fed udfordring du har taget. Held og lykke med det hele. Det skal sgu nok komme til at fungere.

iøvrigt så sagde du 3 kroner pr. måltid. Det lyder jo ikke af meget når jeg tænker frugt. Afhængig af hvilken frugt, koster de jo fra 2.50 stk mange steder. Og visse frugter er dyrere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Tikki

Nu kender jeg jo forældrene til de børn, jeg skal passe ret godt (mødregruppen), så jeg regner med vi nok finder ud af det :) Jeg skulle bare opgive et beløb til kommunen, for at forældrene kan få deres tilskud.

Ja, det bliver fedt - som at starte på job igen bare herhjemme.....dog med mere ro - plejer at arbejde med autister, så det bliver helt hyggeligt :))

Ang. frugt så er det dyrt ja, men jeg tror ikke de spiser et helt stykke frugt hver hevr dag- de er jo små og jeg skal kun passe dem i nogle måneder, så de når ikke at blive så gamle og grovædende - en af børnene får stadig også flaske og det tager forældrene selv med. Og hvis jeg ikke kan få det til at løbe rundt, må jeg jo bare bede om flere penge til mad fra forældrene.....vi skal have sådan en madkasse som vi alle betaler til. Det er ikke så fast i praksis her hos mig - det er mere kommunen, der skal lave regler :D

Anmeld

22. april 2008

Mikkelmusen

nej det er sandt nok. Dejligt med fleksible forældre..:D

ja kommunen er jo altid sådan desværre..

Anmeld

22. april 2008

Lene76

jeg plejer at bruge imellem 1000 og 1500 om mdr til de 4/5 børn jeg passer...... nogen kommer kl 7 og ska ha morgenmad... så er der frugt/bolle/grød ca kl 9 og frokost ca kl 12 rugbrød med pålæg plus mælk. også frugt el andet mellemmåltid igen når de vågner fra deres lur..... men efter som dine kommer kl 9-15 tja så vil jeg skude på at de ca blir 1000 om mdr i alt

Pøj pøj med jobbet :D

Knus fra Lene

Anmeld

23. april 2008

Tikki

Dvs 500 kr om måneden pr. barn (min egen skal jo ikke tælle med i regnskabet)....hmmm - okay...tror lige jeg skal vende det med forældrene så. Måske de så skal tage madpakke med i stedet for.

Men tak for hjælpen

Anmeld

23. april 2008

Tikki

okay - jeg kan så ikke regne. Det bliver ca. 300 kr pr. barn så - det er 13 kroner om dagen ca så, da de jo ikke er her i weekenden. Okay...det er så ikke så galt ;)

Anmeld

23. april 2008

Lene76

Jeanette skriver:

okay - jeg kan så ikke regne. Det bliver ca. 300 kr pr. barn så - det er 13 kroner om dagen ca så, da de jo ikke er her i weekenden. Okay...det er så ikke så galt ;)

nej det lyder da fornuftigt......:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.