forvirret og frustreret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. december 2009

bette

ja det er hvad jeg er... suk..

vi har jo snakket om at gå i gang med bebs nr 2 her i det nye år og har glædet mig rigtig meget til det.. eeelsker babyer.. og siden jeg holdt paw i mine arme ude hos maria har jeg bare sukket efter hver en barnevogn.. men men men..

mikkel er en enorm håndfuld lige i tiden.. synes han er meget svær at takle..
smider rundt med hans legesager.. slår os andre, og jeg ved ikke hvad..
og hver gang jeg skælder ham ud griner han bare af mig..

jeg klaskede ham på armen her igår... agghh hate my self.. har ellers svoret jeg aldrig ville gøre sådan noget.. men han blev bare ved og ved og ved..
har haft dårlig smag i munden siden..

elsker ham så utrolig højt og når han kommer og vil give kys og krammer og siger at han elsker mig... ja så smelter jeg jo fuldstændig..

men tankerne om at have en baby mere i huset med mikkel på denne måde gruer jeg for.. ved sku ik om jeg kan klare det...

og
og når steffen skal på øvelse.. kan jeg så klare to.... ?????

ved ikke hvor jeg vil hen med det her.. måske have nogle råd eller ja hvad ved jeg.. er bare så ked af det og frustreret over det hele..

suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Anja

Hvis du er så meget i tvivl kan jeg kun råde dig til at vente ....

Mikkel bliver måske nemmere om ½ - 1 år og så kan det være, at du har lettere ved at se jeres familie med endnu et medlem.

Anmeld

1. december 2009

Rasmine

Pheew Bette...

Det er PISSE hårdt når de er så flabede.

Enten skal du blive bedre til at sætte grænser, eller også kan man vist få noget hjælp af de der PPR? Måske kan dagplejepædagogen/tilsynsførende hjælpe dig videre.

Har ikke selv prøvet det, men jeg mener altså der er noget med de der PPR.

Da Mille startede i bh, havde vi besøg af en talepædagog et par gange, gennem PPR. (grundet hørelse/sen tale osv)

Det kan godt være en stor mundfuld at stå med en så bestemt ung herre som I gør. Og som du siger så har I prøvet alt. Ved godt de er i en alder nu, hvor de vil selv osv., men han kan jo reelt have brug for at I gør noget helt andet end I gør nu. Nogle gange kan det bare være svært selv at finde ud af, hvad det er man skal gøre.

Jeg ville bestemt prøve at følge op på det.

Håber ikke jeg lyder som en kloge-åge, men det er lige mit bedste bud...

Anmeld

1. december 2009

bette

Mebach skriver:

Pheew Bette...

Det er PISSE hårdt når de er så flabede.

Enten skal du blive bedre til at sætte grænser, eller også kan man vist få noget hjælp af de der PPR? Måske kan dagplejepædagogen/tilsynsførende hjælpe dig videre.

Har ikke selv prøvet det, men jeg mener altså der er noget med de der PPR.

Da Mille startede i bh, havde vi besøg af en talepædagog et par gange, gennem PPR. (grundet hørelse/sen tale osv)

Det kan godt være en stor mundfuld at stå med en så bestemt ung herre som I gør. Og som du siger så har I prøvet alt. Ved godt de er i en alder nu, hvor de vil selv osv., men han kan jo reelt have brug for at I gør noget helt andet end I gør nu. Nogle gange kan det bare være svært selv at finde ud af, hvad det er man skal gøre.

Jeg ville bestemt prøve at følge op på det.

Håber ikke jeg lyder som en kloge-åge, men det er lige mit bedste bud...

hvad er det der PPR som du omtaler?

Anmeld

1. december 2009

Rasmine

http://www.viborg.dk/db/instklub.nsf/Alle/F439C01C69CC076CC12574900049FAFE?OpenDocument

Læste lige at det skal gå gennem din dp'er eller dagplejepædagogen.

Anmeld

1. december 2009

bette

Mebach skriver:

http://www.viborg.dk/db/instklub.nsf/Alle/F439C01C69CC076CC12574900049FAFE?OpenDocument

Læste lige at det skal gå gennem din dp'er eller dagplejepædagogen.

hvad er det helt præcis de kan hjælpe mig med??
skal det foregå hos dp eller hvordan+

Anmeld

1. december 2009

Rasmine

bette skriver:

hvad er det helt præcis de kan hjælpe mig med??
skal det foregå hos dp eller hvordan+

Nej, tror ikke det er hos DP, tror det er hjemme.

Igen, jeg har ikke selv prøvet at bruge PPR til det, og ved ikke 100% om man bare sådan "kan komme ind" på det du fortæller...

Men det er da et forsøg værd...

Din dp'er ved garanteret mere om det. Eller andre dp'ere?

Lene-kom frit frem....

Anmeld

1. december 2009

Rasmine

Hvad kan de hjælpe dig med?

-De kan måske give dig/Jer nogle redskaber som I kan bruge i hverdagen, så konfliktsituationer ikke udmunder i at Mikkel slår Jer feks.

Èt eller andet sted får han jo en del nederlag selv, ved at få skældud fordi han slår Jer. Tror det er vigtigt at I, selvom han er en stor mundfuld lige nu, prøver at være meget anerkendende, og rose ham meget, selv for de helt bittesmå ting, fremfor at fokusere på HVOR stor en mundfuld han er...

Bla bla bla.. Mette (kan mærke der går meget pædagogik i den nu...)

Anmeld

1. december 2009

bette

Mebach skriver:

Nej, tror ikke det er hos DP, tror det er hjemme.

Igen, jeg har ikke selv prøvet at bruge PPR til det, og ved ikke 100% om man bare sådan "kan komme ind" på det du fortæller...

Men det er da et forsøg værd...

Din dp'er ved garanteret mere om det. Eller andre dp'ere?

Lene-kom frit frem....

okay. vil helt klart prøve at snakke med mikkels dp om det..
synes det er et problem... som har været længe nu...
han var også total oppe og toppes med william ude ved maria.. og ude hos dpén slår han og skubber han dem... og bliver sku så ked af at han skal være sådan..
det er jo kun blevet værre med ham.. selvom han jo også er kærlig indimellem..

ved ikke.. måske jeg bare ikke er en god nok mor

Anmeld

1. december 2009

Rasmine

bette skriver:

okay. vil helt klart prøve at snakke med mikkels dp om det..
synes det er et problem... som har været længe nu...
han var også total oppe og toppes med william ude ved maria.. og ude hos dpén slår han og skubber han dem... og bliver sku så ked af at han skal være sådan..
det er jo kun blevet værre med ham.. selvom han jo også er kærlig indimellem..

ved ikke.. måske jeg bare ikke er en god nok mor

Jeg er SIKKER på at Mikkel ALDRIG ville vælge en anden mor end dig!!!!!!!!!!!!!

Så JO, du er en god mor... Øvelse gør mester... Og nu vil jeg jo ikke pege fingre af du er ung, men vi andre momser har trods alt en anden livserfaring. MEN kunne jeg gøre det om, ville jeg have haft mine børn som ung... (En helt anden snak, swwy)

Har du talt med din DP om det, sådan talt-talt, og ikke bare flygtigt...? -Hun vil garanteret bakke dig op, og er garanteret behjælpelig med at skaffe kontakt til PPR.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.