Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Count me in Scotty! d. 23. januar uden børn er noteret. Middelfart er jo blot et stenkast væk.
- Helle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvis jeg skal med og det blir den 23 januar, kan jeg kun med børn.. da jannik tager på skiferie den 22 janauar og først kommer hjem d. 30.
men hvis i alle aftaler at det blir uden børn, så må jeg se om Mormor eller Bedste kan hjælpe.
Helt klart én af de sidste 2 weekender i januar, UDEN de der børn!
Macrolf skriver: Super at høre der er opbakning.. Skal vi så ikke satse på at gøre det uden børn og d. 23 januar? Glæder mig allerede Og hvis jeg er færdig med at amme så
Super at høre der er opbakning.. Skal vi så ikke satse på at gøre det uden børn og d. 23 januar? Glæder mig allerede Og hvis jeg er færdig med at amme så
Ih hvor jeg håber at jeg kan den 23 Min bror bliver 30 år den 19. Så mon ikke han har planer om at holde et eller andet... Håber bare at han vælger weekenden inden.
Så er det afgjort!! I slipper ikke for mig
Den weekend er også super god for mig !!
Bor du centralt i Middelfart så det måske kan betale sig at tage toget ??
Anja skriver: Den weekend er også super god for mig !! Bor du centralt i Middelfart så det måske kan betale sig at tage toget ??
TOG Anja, Vi kører da sammen... og Susan og Helle også... IK??
Mie A skriver: TOG Anja, Vi kører da sammen... og Susan og Helle også... IK??
Ja, det kunne være fedt at køre sammen. Det var bare en tanke at toget måske var nemt og billigt ?
Hvis vi er 4 der kører sammen, så kan DSB ikke følge med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128