Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er klar!!! - hvis det altså er en dag, som jeg kan Jeg kommer uanset om det er med eller uden børn - men har stemt uden, da det er bedst for moren
ja det kunne da være super hyggeligt, både med og uden unger
Jeg er positiv stemt ! Måtte beklageligvis melde afbud til Astrid i sidste øjeblik, men håber på at det lykkes næste gang.
Jeg er mest til uden børn.
Håber det bliver en dag jeg kan
jaaah... jeg har vist tid den 16-17.jan og den 23-24. jan. Det er helt klart nemmest at "få fri" af manden hvis ungerne er med - men det er da helt klart sjovest og hyggeligst uden bønr.
HVIS der skal børn med, så skal det da være alle aldre, ikk?
Marie
ivfmarie skriver: jaaah... jeg har vist tid den 16-17.jan og den 23-24. jan. Det er helt klart nemmest at "få fri" af manden hvis ungerne er med - men det er da helt klart sjovest og hyggeligst uden bønr. HVIS der skal børn med, så skal det da være alle aldre, ikk? Marie
jo dt stemmer jeg også for hvis det bliver med unger
Med alle unger bliver det hurtigt en stor forsamling.
Tror jeg kun vil tage Elias med, hvis manden altså kan tage de andre. Det er helller ikke så ofte Elias er alene på farten med sin moar, så det vil sikkert passe ham glimrende
jeg er også klar, med eller uden børn... men har dem kun i de lige uger. og hvis det er med børn kommer begge mine med
Jeg synes det lyder ski' hyggeligt, men det er lidt langt at køre med Simon... han er såmænd sød til at køre i bil, men alligevel... Der er jo også broafgiften begge veje... Kommer an på hvor tyk jeg er også Jeg kan d. 16.-17. og 23.-24. januar, hvis det skulle blive aktuelt.
Vil super gerne, men må lige veje positivt mod negativt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128