Hvor jeg dog kender den følelse... Startede jo allerede dengang Ea var kommet til verden - Nøj hvor var det hårdt at blive mor og skulle stå med ansvaret for sådan en lille en.
Da Simon så kom til verden, havde jeg det faktisk okay... han var super nem og Ea havde en god alder (3,5 år) så hun kunne mange ting selv. Så vi valgte jo at få nr 3 hurtigt.
Ja, så blev jeg gravid med Lærke og Simon blev større og mere krævende... Maven voksede og lysten til at starte forfra var bare helt væk nogle dage. Havde det faktisk dårligt nogle gange over at der skulle komme en lille bebs mere... Lærke kom... og DET HAR været hårdt. Meget hårdt.
Jeg har, som du, også siddet OFTE og tænkt at det var meget nemmere med en, ja eller bare to. Det gør jeg stadig engang imellem især når man har haft en rigtig hård dag, hvor manden ikke er hjemme og ungerne ikke vil sove... Vælger at tro at det er helt naturligt at tænke sådan. For jeg elsker jo mine børn og VIL jo ALDRIG undvære nogle af dem. De er mit et og alt.
Men ville egentlig bare sige at jeg forstår dig!

Anmeld