Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortil4 skriver: NEJ, NIX, NUL og ABSOLUT IKKE, det kan slet ikke lade sig gøre mere så det løb er kørt ( Selv om det da kunne være dejligt med en lægger lille babs igen) men nej der er alt for mange ting der gør at det skal vi ikke og mandens strenge er kuttet, så det skal vi ikke. Egner mig sgu heller ikke til at være gravid, men det hører jo desværre med.
NEJ, NIX, NUL og ABSOLUT IKKE, det kan slet ikke lade sig gøre mere så det løb er kørt ( Selv om det da kunne være dejligt med en lægger lille babs igen) men nej der er alt for mange ting der gør at det skal vi ikke og mandens strenge er kuttet, så det skal vi ikke. Egner mig sgu heller ikke til at være gravid, men det hører jo desværre med.
Lyder sørme spændende (læs markeret med rød)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg får ca 18000 udbetalt plus tillæg for 5 barn når det sker og manden får ca 16500.... så ca 34500 i alt.
kom til at stemme - kun for mig selv.. Men janniks inkomst er slet ikke til at regne med da han er selvstændig ene mand..
Vi har omkring 45.000 udbetalt til sammen
Mary skriver: Lyder sørme spændende (læs markeret med rød)
ja hvis det skulle være og hvis vi kunne, men det skal det ikke
hmm mon egentlig ikke det staves lækker i den her forbindelse (tænke tænke)
Jeg får 16+ udbetalt - og mandens lærlingeløn liger vist omkring 2x5 om måneden, så det er vel ca 26.000 tilsammen.
der er sgu da nogen der tjener kassen i den her gruppe mand!!! 45.000 til sammen....det er sgu da luksus løn der vil noget mand!!!!
Mebach skriver: Ja
Ja
jeg får ungefair 14.500 for 34 timer (incl arbejde hver 4. weekend)
Manden får omkring 25 kg... Han er vist lige steget ...
Marie - egentlig ret ligeglad med penge... der skal bare være nok!
Jeg får ca. 10.000 udbetalt om måneden (Dagpenge) Manden er selvstændig - så det er svært at sige - men det går vist meget godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128