Hvor meget ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Udbetalt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.108 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Rasmine

får I udbetalt, i Jeres familier?

Mette - nysgerrig, og ved godt det ikke rager mig, derfor har jeg lavet en afstemning, på den måde kan man være ano, hvis man ikke vil ud med sproget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Stumpen

Ca 23 kg...

Anmeld

30. november 2009

BK

Jeg får ca 12000 ud betalt, og manden får normalt 10000, mine 12000 går til faste, og manden har 5000 til faste...

Anmeld

30. november 2009

..

Altså tilsammen?

Anmeld

30. november 2009

Rasmine

Macrolf skriver:

Altså tilsammen?

Ja

Anmeld

30. november 2009

Rasmine

Klock skriver:

Jeg får ca 12000 ud betalt, og manden får normalt 10000, mine 12000 går til faste, og manden har 5000 til faste...

Wow, får du 12.000 ud?

Det er da rimelig okay betalt?

Min grundløn på 30 timer er på 18 ét eller andet. Og så kommer der diverse tillæg oveni.

Ved ikke helt hvad jeg kommer til at få ud, når jeg får løn, denne gang har jeg ikke fået mine tillæg og alt det, men har fået ca. 12.000 ud, ligesom dig.

Anmeld

30. november 2009

BK

Mebach skriver:

Wow, får du 12.000 ud?

Det er da rimelig okay betalt?

Min grundløn på 30 timer er på 18 ét eller andet. Og så kommer der diverse tillæg oveni.

Ved ikke helt hvad jeg kommer til at få ud, når jeg får løn, denne gang har jeg ikke fået mine tillæg og alt det, men har fået ca. 12.000 ud, ligesom dig.

Ja det kan men vel godt kalde okay, du skal nok bare lige tænke på at jeg arbejder 37 timer i ugen og de 12 er incl. fedrerøvstillæg og aftensholdstillæg...

Anmeld

30. november 2009

Louise mortil4

vi har til sammen ca 26000 ud hver månede alt efter hva bånd manden står ved.

12000 er ca det jeg har udbetalt hver månede for 42 timer + weekend arbejde(så det er nok nærmere 46 timer om ugen), totalt nitte, især fordi ungerne skal være så længe i BH og DP , så giver det sgu bedre at gå på barsel.

Anmeld

30. november 2009

Rasmine

mortil4 skriver:

vi har til sammen ca 26000 ud hver månede alt efter hva bånd manden står ved.

12000 er ca det jeg har udbetalt hver månede for 42 timer + weekend arbejde(så det er nok nærmere 46 timer om ugen), totalt nitte, især fordi ungerne skal være så længe i BH og DP , så giver det sgu bedre at gå på barsel.

Så må I jo igang igen?

Anmeld

30. november 2009

Louise mortil4

Mebach skriver:

Så må I jo igang igen?

NEJ, NIX, NUL og ABSOLUT IKKE, det kan slet ikke lade sig gøre mere så det løb er kørt (Selv om det da kunne være dejligt med en lægger lille babs igen) men nej der er alt for mange ting der gør at det skal vi ikke og mandens strenge er kuttet, så det skal vi ikke. Egner mig sgu heller ikke til at være gravid, men det hører jo desværre med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.