I'm back - og for fuld udblæsning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2008

ka li ja

ja kender godt det der med at skulle stå til regnskab for nogen. så er man mere motiveret.. ellers er det jo pinligt hvis man ikke taber sig hihi.
så jeg har fortalt alle at jeg er på kur!!!! pis.. men det er det der holder mig oppe. folk skal sgu se at jeg tager mig sammen!
men det er hårdt. jeg har lyst til usundt hele tiden.....

har overvejet at tage et nøgen billede, og så kan jeg glo på det hver gang jeg får lyst til usundt. det skulle nok kunne motivere... ad+o(

var det en go ferie?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Tut

ka li ja skriver:

ja kender godt det der med at skulle stå til regnskab for nogen. så er man mere motiveret.. ellers er det jo pinligt hvis man ikke taber sig hihi.
så jeg har fortalt alle at jeg er på kur!!!! pis.. men det er det der holder mig oppe. folk skal sgu se at jeg tager mig sammen!
men det er hårdt. jeg har lyst til usundt hele tiden.....

har overvejet at tage et nøgen billede, og så kan jeg glo på det hver gang jeg får lyst til usundt. det skulle nok kunne motivere... ad+o(

var det en go ferie?????

hehe, ja god idé med nøgenbilledet :D

Åh, ja - skøn ferie. Desværre gik turen derned ikke så godt, da vi sad ved siden af en familie hvis knægt næsten skreg i samtlige 10 timer som flyveturen tog. Så Noah fik kun 2 x 30 minutter på hel flyveturen! Men efter en ordenlig lur da vi kom frem til huset så var han så god som ny :)

Vi nød alle 3 at få slappet af, og bedsteforældrene og oldemor nød at have Noah 24-timer i døgnet :) Og Noah nød at pjaske rundt i poolen, og kan synes at det var rigtigt sjovt at svømme i jacuzien når den boblede :D

Turen hjem gik fremragende, Noah sov i 7 timer i træk (der var heller ikke nogen skrigende unger der kunne vække ham)

Så ja, helt fantastisk tur :D

Anmeld

22. april 2008

ka li ja

fedt!!!!!!!!!!
det lyder altså også som en fantastisk tur. ihhh gid det var mig snart....
jeg må nok vente til næste år...

bortset fra skrigeungen hæhæ, tænk at han ikke selv skreg helt åndsvagt så!!

arthur har det med at sympati græde.... hmm ik fedt når storebror får skæld ud.. lavine her hjemme8(

Anmeld

22. april 2008

linemus

Hej Mette

Tillykke med huset! Det er bare dejligt at få flyttet ind. Og det lyder jo til at gå super det hele.

Her går det også fint. Jeg ved ikke, hvormeget Nanna & Signe vejer/måler, men har en ide om lidt over 8 kg, måske 8,5... De kravler begge to afsted og tager på opdagelse i hele huset sammen, hvilket de morer sig meget over. Signe begyndte i dag at kravle op af trappen! Jeg kom dog ned og fik hende standset, mens hun stadig var oppe på det første trin. Så nu er det slut med at stå der og more sig (det runger derude, så det er jo det perfekte sted at stå og råbe AHH!!!! Signe rejser sig op af alt og har (endelig!) lært at sætte sig ned igen. Nanna vil helt vildt gerne op, men kommer ikke længere end op på knæene.

Mad og sovning går også rigtig godt nu. Aftenputning er endelig ved at blive til at holde ud, og de sidste par aftener næsten uden gråd, og ro efter kun fem minutter. Og så giver dagene med dejligt vejr ny energi til os alle, og vi elsker at være i haven.

Det var vist det. Jeg er desværre ved at falde i søvn, så jeg må hellere stoppe her.

Knus Line

Anmeld

22. april 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] arthur har det med at sympati græde.... hmm ik fedt når storebror får skæld ud.. lavine her hjemme8([/citat] Ja, det gør Nanna også. Ikke voldsomt, men hun kan bare ikke li', når han er ked af det. Nogen gange piver hun, men andre gange sidder hun og kigger på ham med hovedet på skrå og siger "DA" og prøver på at få ham til at grine (det er SÅ sødt).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.