I'm back - og for fuld udblæsning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2008

Tut

Hej tøser, Så kom dagen!!!! Jeg fik endelig internet i mit nye hus. Ih jeg har savnet jer :'( Vi er så glade for vores nye hus, det er bare lækkert :D Sloggi - du lovede at give mig en up-date når jeg "kom tilbage".... Er der sket noget spændende????? ;) Noah har været til SP da han var 9 mdr, og der var han 77 cm, og 9,2 kg. Han kravler på livet løs, og han er slet ikke til at styrre... og han er begyndt at rejse sig op af ALT, så der er kommet nogle buler og skrammer på det sidste, når han er væltet. Og vi har fået vuggestueplads pr. 1/6!!!!! :D Skal lige siges at vi først er flyttet til kommunen d. 1/4, så er det ikke fantastisk - jeg havde godt nok frygtet at skulle tage orlov til han fik plads (jeg skal starte på job 30/6) Så, længe leve Gladsaxe Kommune :D Jeg ville blive rigtig glad, hvis i ville skrive en lille update om jer og jeres unger til mig :D Nu hvor jeg ikke har hørt fra jer i 22 dage :'( Knus Mette og Noah (9 mdr. og 9 dage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Loggidut

hej med dig truthøne.....ha ha, fedt du er "hjemme" igen...og tillykke med internettet...

ja der er da sket noget...lad mig se...

IVF ligger som altid med stængerne i vejret, og tynens søster skal skilles fordi hun engang var luder med store patter...eller også rejser hun bare til hollywood, øhhh, jooo bacons mand har været en tumpe...han vil sgu giftes...og sagde det i alles påhør..så nu kan han ikke komme ud af det igen, nogle af os har midstet nogle kære kæledyr, og nogle stykker kravler nu, og andre har fået tænder!

ja...så skal jeg lige tænke mig om...jow bacon skal have prøve i dag...xéde fingre her fra...og Astrid kæmper med 2 bryllupsfester...og jeg har først fået dagplejeplads i en retning, og nu i en anden retning...og jeg kan ikke bruge noget af det til en skid!

jo og så har hunnis datter fået noget træls udslet...men det er bare virus.

og nymor var bange for hun var den eneste som havde barn der ikke gad bevæge sig.

Grynt´s datter gider næsten kravle, og Lene syntes det er smadderflotte brudekjoler folk har på...

øøøhhhh....ja så er der en der har fået nyt hus, og netop er vendt tilbage efter lang tid...weeeeeee.....resten må du vist læse dig til...ellers må jeg jo lige tilføje senere...lååååål

Anmeld

22. april 2008

ka li ja

hej søde. velkommen igen..

jeg har også været meget væk. min com har været noget lort, og blev lige fixet i går. jubiii

hvordan går kuren mette?? har jo slet ikke fået nogen update..
her har jeg tabt 51.5 cm, og 14 kg

vildt nok den bette vælter rundt sådan. her prøver han at komme op i kravlestilling, og så flader han ellers ud som bambi på is, når han vil prøve at komme frem ;o)

arthur er stor. det var lige den update.. har nemlig hverken fået ham målt eller vejet for nylig. og lige nu sover han.

var det forresten en go ferie??? og nemt at ha ham med??
hvor ser han bare stor ud ;o)

håber vi får billeder at se af det nye hus8D

knuuuus fra karina

Anmeld

22. april 2008

Lise

Hej Mette,

Velkommen tilbage - godt at se dig igen! :) Godt at høre at det går godt, at huset er lækkert, dp-plads og dygtig dreng der rejser sig. Det lyder som om alles ist gut!

Her går det fint! Simon har gået i vuggestue i 22 dage nu. Det har været en blandet fornøjelse, men nu er han blevet rigtig glad for at være derovre. Faktisk så glad at han gik i sultestrejke i den lange weekend der netop har været - han startede først med at spise igen igår da han kom i vs... :S Og så er den sjette bis lige tittet frem. Og han opfører sig lidt som om en syvende kunne være på vej. Vi havde sp på besøg sidste mandag til Boel. Han blev målt til 72 cm og vejet til 9,4 kg, så han er kort og tyk i forhold til Noah :)) Men det har han jo ikke fra fremmede.. Boel-testen gik ok, men sp kommer dog igen i næste uge da hun ikke mente han kunne høre den ene bjælde. Fred være med det - han har været snottet et stykke tid...jeg tror nu godt han kan høre...

Og update om mig; jeg nyder at aflevere Simon og have alene-timer i løbet af dagen, men når klokken bliver 15 glæder jeg mig også til at hente Simon i vuggeren. Jeg læser til eksamen, og det er røv-kedeligt, men der er jo desværre ingen vej udenom.

det var vist alt herfra! :)

- Lise

Anmeld

22. april 2008

Anja

Hej Mette

Tillykke med huset, netforbindelsen og den kravlende Noah :)

Her står det sløjt til i disse dage da Elias har mellemørebetændelse og er meget ramt det lille skind.
Men så har vi da forklaringen på, hvorfor han ikke hørte bjælderne til boelprøven. Vi skal have ham til ørelæge 7. maj og have tjekket for væske i ørerne, håber ikke vi skal ud i dræn :(

Ellers vokser han jo med lynes hast og målte for et par uger siden da sp var her 77 cm og vejede 10,7 kg - så han er både lang og lidt tyk :P

Han kravler ikke, men kommer vældigt omkring ved at sætte sig op i kravlestilling og lade måsen lande et nyt sted. Han har også fundet ud af at sætte sig op, hvis han ligger på maven (op i kravlestiling og så skubbe numsen bagud og ned på gulvet).

Det var vist alt nyt herfra

Anja, Elias som sover og lille bebs 15+0

Anmeld

22. april 2008

Lise

Hej igen,

Lurede lige på din hjemmeside at i er flyttet til Oktobervej - vi kiggede selv på et hus på Oktobervej for et år siden, så havde vi sprunget til var vi praktisk talt naboer nu...men det gjorde vi jo ikke... vi kiggede faktisk på en del huse i det område, da vi syntes det var rigtig hyggeligt og børnevenligt...

Men vi flyttede jo til Hvidovre, og vi kan ikke helt bruge det her indlæg til en skid :D

Men tillykke med huset - det ser dejligt ud!

Anmeld

22. april 2008

ivfmarie

Anja skriver:

Arhhh, Anja... der er vist liiidt mere nyt du ikke har fortalt Mette?!!!

Anmeld

22. april 2008

Anja

ivfmarie skriver:

Anja skriver:

Arhhh, Anja... der er vist liiidt mere nyt du ikke har fortalt Mette?!!!

Det kan hun vel regne ud ! :D;)

Anmeld

22. april 2008

Tut

ka li ja skriver:

hej søde. velkommen igen..

jeg har også været meget væk. min com har været noget lort, og blev lige fixet i går. jubiii

hvordan går kuren mette?? har jo slet ikke fået nogen update..
her har jeg tabt 51.5 cm, og 14 kg

vildt nok den bette vælter rundt sådan. her prøver han at komme op i kravlestilling, og så flader han ellers ud som bambi på is, når han vil prøve at komme frem ;o)

arthur er stor. det var lige den update.. har nemlig hverken fået ham målt eller vejet for nylig. og lige nu sover han.

var det forresten en go ferie??? og nemt at ha ham med??
hvor ser han bare stor ud ;o)

håber vi får billeder at se af det nye hus8D

knuuuus fra karina

51,5 cm og 14 kg. - DU ER FOR VILD!!! Hold kæft hvor er det flot :D

Jeg er en svag-pisser mht. kuren. Jeg droppede den da min mormor døde d. 6/2, og har ikke genoptaget den siden... Men men, sidste mandag meldte jeg mig rigtig ind i WW. Jeg tror at jer er typen der bedt kan gennemføre sådan noget, hvis jeg har nogen at skulle stå til regnskab for. Så nu venter jeg på at få tilsendt nogle papirer fra dem, og når det er i hus, så starter vi igen :D

Knus

Anmeld

22. april 2008

ivfmarie

Hej Mettetut!
Ahhh, lækkert med hul igennem, hva´!?
Jeg håber at I er kommet rigtig godt på plads i det nye hus, nu har du da ihvertfald ikke haft os til at forstyrre udpakningen og indretningen :D
Det er skisme da flot at du har fået en plads til Noah allerede en nu - og så en hel måned før du skal bruge den! Det er der flere herinde der ville se som en win-win situation!
Sloggi har jo lavet en helt fantastisk update - hun følger da alligevel lidt med... 8D
Men du får nu alligevel lidt news herfra...
Malte har været i dp siden 1.april, hvor jeg startede job, han er samme sted som storesøster, og det går bare super. Malte spiser og sover som et artigt barn, og når han er vågen charmer han alle - det er dejligt at aflevere bettemand et sted hvor jeg ved han er tilpas!
Og som Loggi skrev, ligger jeg med stængerne i vejret - eller i hvertfald den ene. Jeg har fået fjernet en knyst og fået rettet min storetå ud - så jeg har startet mit nye job med to ugers sygemeldning :$.
Malte er en lille prop - han blev for en måned siden målt og vejet til 70,5 cm og 9,8 kg! Han er ikke vokset i længden siden han var 5 måneder!! Men han har også været meget meget syg. Bla med MØB. Vi skal til kontrol i morgen, og er der stadig væske på øret, så står den på dræn!
Han er absolut ikke på farten - han sidder præcis hvor man lægger/sætter ham! Han har dog liiige opdaget at han (hvis han virkelig yder maks) kan vende sig fra ryg til mave - men han kan ikke komme videre fra maven, hverken rul eller kravl.

Bla bla bla... Jeg ku blive ved og ved.

Velkommen "hjem"

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.