Hej Mettetut!
Ahhh, lækkert med hul igennem, hva´!?
Jeg håber at I er kommet rigtig godt på plads i det nye hus, nu har du da ihvertfald ikke haft os til at forstyrre udpakningen og indretningen :D
Det er skisme da flot at du har fået en plads til Noah allerede en nu - og så en hel måned før du skal bruge den! Det er der flere herinde der ville se som en win-win situation!
Sloggi har jo lavet en helt fantastisk update - hun følger da alligevel lidt med... 8D
Men du får nu alligevel lidt news herfra...
Malte har været i dp siden 1.april, hvor jeg startede job, han er samme sted som storesøster, og det går bare super. Malte spiser og sover som et artigt barn, og når han er vågen charmer han alle - det er dejligt at aflevere bettemand et sted hvor jeg ved han er tilpas!
Og som Loggi skrev, ligger jeg med stængerne i vejret - eller i hvertfald den ene. Jeg har fået fjernet en knyst og fået rettet min storetå ud - så jeg har startet mit nye job med to ugers sygemeldning :$.
Malte er en lille prop - han blev for en måned siden målt og vejet til 70,5 cm og 9,8 kg! Han er ikke vokset i længden siden han var 5 måneder!! Men han har også været meget meget syg. Bla med MØB. Vi skal til kontrol i morgen, og er der stadig væske på øret, så står den på dræn!
Han er absolut ikke på farten - han sidder præcis hvor man lægger/sætter ham! Han har dog liiige opdaget at han (hvis han virkelig yder maks) kan vende sig fra ryg til mave - men han kan ikke komme videre fra maven, hverken rul eller kravl.
Bla bla bla... Jeg ku blive ved og ved.
Velkommen "hjem"
Marie
Anmeld