Dele udstyr eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Tynen

Smuttede lige i kælderen og gravede den frem..

Jeg ved bare ikke (Som jeg skrev til Lise) om det er lortet at male den blå (Kan næsten ikke ses, men den er lyserød nu) og skrive "Paw" nu hvor den er "dedikeret" til Stella..

What to do...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Jeg ved bare ikke (Som jeg skrev til Lise) om det er lortet at male den blå (Kan næsten ikke ses, men den er lyserød nu) og skrive "Paw" nu hvor den er "dedikeret" til Stella..

What to do...

Det er en STOL, for crying out..

-Det er jo ikke et lille sølvsmykke, hvor du sletter navnet, vel?

Mette - hvis datter stadig bruger Trip Trap'pen

Anmeld

27. november 2009

Louise mortil4

Tynen skriver:

What to do...

det sys jeg stadig godt du kan, det sjove ved den er jo historien, at den er gået i arv, det vil en evt ny ikke ha, heller ikke selv om den bliver malet. Du kunne jo i stedet for at gemme en stol til hver af dem, beholde den selv til de en gang om rigtig mange år får børn selv, så kan de sidde i den når de er hjemme ved bedsterne

Anmeld

27. november 2009

BK

Tynen skriver:

What to do...

Hvad med at male den hvid, bortset fra der hvor der står Stella, Pinden neden under kunne du jo så male Lyseblå og skrive Paw... Det kunne da være herligt... Synes jeg i hvert fald...

Anmeld

27. november 2009

Nadi

Jeg regner da med at der skal stå en Trip Trap stol på Frida's ønskeseddel til barnedåben -som der også gjorde til Oliver's dåb. Jeg syens de skal have en hver, men Oliver bruger så også sin stadigvæk.

Hvis ikke Stalla bruger sin så kan Paw da sagtens genbruge den. Synes måske lidt at Klock's forslag var en god ide.

Anmeld

27. november 2009

birgittemarie

Klock skriver:

Hvad med at male den hvid, bortset fra der hvor der står Stella, Pinden neden under kunne du jo så male Lyseblå og skrive Paw... Det kunne da være herligt... Synes jeg i hvert fald...

Det synes jeg også var en god idé. Kan godt se dilemmaet, når der nu er dedikationer på... Men kunne jo sagtens bruges af begges børn sidenhen, da de sikkert alligevel ikke får børn samtidigt, når der blev tradition for at male navne på...

Anmeld

27. november 2009

Tynen

Det var altså et par skide gode ideer MT4 og Klock!!!

Maler den hvid, skriver Paw på pinden nedenunder og beholder den selv herude til når de engang får børn!

For dælan! Hvor er det en plan!
Fanks!!!

Anmeld

27. november 2009

Louise mortil4

Tynen skriver:

Det var altså et par skide gode ideer MT4 og Klock!!!

Maler den hvid, skriver Paw på pinden nedenunder og beholder den selv herude til når de engang får børn!

For dælan! Hvor er det en plan!
Fanks!!!

så lidt, glad for jeg kunne hjælpe

Anmeld

28. november 2009

Muffinmus

he he, god ide

Her får de hver deres. William fik sin af svigerne til jul, og nu får hun sin egen....vi har ellers brugt den dejlige ikea stol indtil nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.