Dele udstyr eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Tynen

Skal man ønske sig en højstol til Paw eller skal han bare genbruge Stellas?
Hun har alligevel ikke brugt den siden hun var 1½...

Jeg kan ikke finde ud af om de burde have en hver som de så kan få engang eller om man bare skal genbruge..
Hvad er normen?

Trine - Som sidder på randen af nervøst sammenbrud - Ikke bare en men hele 2 (TO) ønskesedler til jul og dåb skal der diskes op med til barnet der har alt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

BK

Hvis hun ikke bruger den, og ikke har brugt i 1½ år, så kan den sagtens genbruges...

Men sådan som her hos os hvor Laura stadig bruger sin højstol har vi været nød til at ønske os en til Benjamin

Anmeld

27. november 2009

Mikkelmusen

jeg ville være for nærig til at købe en til

Anmeld

27. november 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

jeg ville være for nærig til at købe en til

Det var nu også mere til ønskesedlen - Ikke om jeg selv ville bruge penge på en til

Anmeld

27. november 2009

Joan ( Smallie )

Her har de hver sin trip trap stol og dem ville jeg ikke undvære.

Men hvis hun ikke bruger sin så er der da ingen grund til at skal de skal have en hver.

Men igen det bestemmer du jo helt selv

Og en ting er helt sikkert det er at deres højstole får de sku ikke med dem her fra når de flytter. Hvis jeg kan sælge dem bliver det gjort

Joan

Anmeld

27. november 2009

Mikkelmusen

Hmmm jeg ville nok stadig bruge den fra Stella hvis det var mig. Når hun alligevel ikke bruger den.

Anmeld

27. november 2009

Lise

Vi har en Trip Trap til Simon, så den skal han da beholde, og lillebror skal have sin egen. Men hvis det ikke er en hun bruger, eller en der kan "vokse" med hende, så kan Paw jo lige så godt bruge den...eller hva'?

Anmeld

27. november 2009

Anja

Vi genbrugte den vi havde til Jonas, da Elias skulle bruge en. Det er en trip trap og vi ville egentligt gerne at Jonas beholdt den, men han gad slet ikke bruge den, derfor købte vi ikke en ny. Da Esther skulle bruge en højstol købe vi endnu en trip trap. Elias bruger stadig sin men vil også gerne sidde på alm stol. Tror bestemt ikke at vi køber en mere, hvis vi en dag er heldige at tilføje endnu et medlem til vores familie. Hvis den tid kommer må Elias over på en alm stol.

Anmeld

27. november 2009

Tynen

Lise skriver:

Vi har en Trip Trap til Simon, så den skal han da beholde, og lillebror skal have sin egen. Men hvis det ikke er en hun bruger, eller en der kan "vokse" med hende, så kan Paw jo lige så godt bruge den...eller hva'?

Det er sådan en der kan "vokse med hende", men ikke om ungen gider sidde på den. Hun vil sidde på "rigtige" stole som os andre.

Det var en brugt som vi fik at Stigs søster, men hun havde malet den og skrevet "Stella" på.
Derfor ved jeg ikke om det er lortet at male den blå og skrive "Paw" på eller om man bare skal ønske sig en til ham...

Derfor ville jeg lige bruge livlinen og høre hvad alle I andre gør/gjorde/ville gøre

Anmeld

27. november 2009

Louise mortil4

jeg ville da bare bruge den i har i forvejen, når nu ikke stella vil bruge den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.