13.05

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Lene76

jeg håber virkelig osse snart hun vokser fra det...... bare så træls når de ska døje med ørene. håber ik hun ska ha lagt nye dræn.

go bedring med Milles øre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

birgittemarie

Puha, det var da forfærdeligt. Jeg anede ikke, at det var sådan en kradsbørstig affære. Kan godt forstå, det må være rædselsfuldt for moren.

Håber, det har hjulpet og hun har det bedre nu?

Anmeld

26. november 2009

BK

Mette ikke for at skuffe dig, men det er desværre ikke alle der vokser sig fra MØB... Min kære gemal lider stadig af det...

Men jo det må være forfærdeligt.

Anmeld

26. november 2009

Rasmine

Klock skriver:

Mette ikke for at skuffe dig, men det er desværre ikke alle der vokser sig fra MØB... Min kære gemal lider stadig af det...

Men jo det må være forfærdeligt.

Øv ja...

"Når hun bliver en 3 år, er hun sikkert vokset fra det..."

AS IF!!! Nu er hun 5.

Men vi håber og TROR, det bliver vi nødt til...

Anmeld

26. november 2009

ivfmarie

Årh shit Bacon.. Jeg sidder sgu med en tåre i ywe.. Jeg aner ikke hvad I går igennem - med da jeg forestillede mig hvordan jeg ville have det med at se mine børn blive "slukket for" - ja, så væltede tårerne altså frem! Nu MÅ der for faen snart komme noget fremgang med de skide ører! Det her er da uretfærdigt!

Hvodden har hun det nu, det stakkels skind?

Marie

Anmeld

26. november 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Årh shit Bacon.. Jeg sidder sgu med en tåre i ywe.. Jeg aner ikke hvad I går igennem - med da jeg forestillede mig hvordan jeg ville have det med at se mine børn blive "slukket for" - ja, så væltede tårerne altså frem! Nu MÅ der for faen snart komme noget fremgang med de skide ører! Det her er da uretfærdigt!

Hvodden har hun det nu, det stakkels skind?

Marie

Jamen tak, hun har det, over al forventning, super...

Hun får nu dryppet ører i Hydracortison, vist noget værre noget...

Men virker det er det vel OK.

Hun er træt, har som sagt været oppe siden kl. lort.

Hun bærer ikke nag, er altså ikke sur på mig, fordi jeg er den onde mor som slæbte hende ud i bilen, og som lå ind over hende og holdt hendes arme, da hun skulle have masken på...

Hun er bare så pisse tapper, det bette skind.

Anmeld

26. november 2009

Rasmine

Kære alle

TAK for Jeres søde ord, I er sgu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.