13.05

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Rasmine

Skal Mille til ørelægen... LORTE LORTE LORT!!!

Hun er hjemme nu, Lars hev hende op 6.30, så hun kunne nå at få noget i maven, inden hun skal faste!

Min mor kommer nu her ved middagstid, og tager med til ørelægen. 

HADER DET, HADER DET.... Hader at se hende blive helt slap, EFTER hun har kæmpet en brav kamp for ikke at få masken på..

Hun er bare SÅ ked af at skulle have den der maske på, som smager SÅ grimt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Millebasse

Puha,stakkels Mille!

Vi var igennem det samme i tirsdag hvor Bastian fik nye dræn i..

Han spurgte hele morgenen om han ikke nok måtte få yoghurt.. ikke sjovt at skulle nægte ham både vådt og tørt..

Han sagde ikke et kvæk da han fik masken over munden, men HADER at se ham rulle med øjnene og blive helt slap.. Man mister fuldstændig kontrollen over dem.. Tuder hver gang!!

Nå, ville egenligt bare sige at jeg ved hvad du og Mille skal igennem og sender lige en krammer

Anmeld

26. november 2009

ka li ja

aj hvor er det bare synd for hendeøv

hvor er det godt du får din mor med, de5t hjælper sgu da lidt at ha en ekstra hånd, hvis man selv er ved att gå til over det hele!

god bedring med hende søde

Anmeld

26. november 2009

Kaufie

Puha - ud fra jeres beskrivelser kan jeg godt forstå du hader det! Men det hjælper jo Mille i det lange løb - hvis du ellers kan fokusere på det - for det er jo ikke nemt at forklare hende.

God bedring med hende.

Anmeld

26. november 2009

Louise mortil4

puha stakkels Mille, håber det er sidste gange hun skal i gennem den omgang, det er sgu ikke sjovthverkan for pigen eller moren.

Anmeld

26. november 2009

Susan1978

puha bacon..

jeg bir helt sådan øv  på dine vegne..  det må ikke være en rar oplevelse.

håber det går som det skal og hun er hurtig ovenpå. 

til jer.

Anmeld

26. november 2009

Tynen

Krydser fingre for at det går nemt og hurtigt, Bacon!

Anmeld

26. november 2009

Nadi

Pøj pøj med det!
Puha nej det må ikke være rart at se på, håber hun klare det flot

Anmeld

26. november 2009

Rasmine

Måtte bære hende ud i bilen, mens hun skreg:

JEG GIDER IKKE TIL ØRELÆGE...JEG GIDER IKKE TIL ØRELÆGE...JEG GIDER IKKE TIL ØRELÆGE...JEG GIDER IKKE TIL ØRELÆGE...

Måtte ligge hen over hende, da hun fik masken på...

Narkoselægen vidste dog godt det skulle gå hurtigt, meget professionel.

Mille vågnede så op, græd ikke, var lidt rundt på gulvet, og sagde så: Det smager så grimt, men nu vil jeg have min gave.

Nu ser hun Barbie film, som hun har fået af min mor.

Hun skal have dryppet ører i hydrocortison den næste uge, så skal hun til tjek igen.

Ørelægen sugede ALT ud, og rensede og gjorde ved, ville ikke sætte nye dræn i med det samme, det må vi se om hun har brug for om en uge.

Jeg sad og tudede da vi ventede på hun skulle vågne op, og han var bare så sød, og sagde at nu måtte hun jo også snart vokse fra det...

Anmeld

26. november 2009

Stumpen

Åha McB, min mave snørrede sig fuldstændig sammen da jeg læste dit indlæg... Stakkels lille pige..  at det er sidste gang I har skullet afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.