Hvad giver du din kæreste/mand i julegave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

Diana...

Det er forskælligt hvad vi giver for vi giver hvad vi ønsker os om det så koster 100 kr eller 2000 det tænker vi ikke så meget over. Sidste år fik han en boomblarster (staves) til 2000,- i år får han en GPS til 1000 ,- Så der ikke et fast beløb vi giver hinanden nogen ønsker os så finder vi selv ud af hvad.

Så her får han en GPS i år til 1000,- da hans gamle er slit at se på efter hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

CarinaSB

hvor får du det armbånd lavet henne??? vil nemlig give kæresten et armbånd, men det der var da en super ide!

får lavet det ved en guldsmed her i hobro

Anmeld

28. november 2009

Lillefe

malou skriver:

Århhhh jeg synes det er svært i år....- men det bliver nok en duft med spray og stick Paco Rabanne tror jeg... super dejlig duft..- jeg elsker jo ellers også det der med personlige gaver... lige den der helt specielle gave.. men er helt fantasi forladt i år.. desværre. Jo lidt svært når han ikke bryder sig om ringe og armbånd... og den store tykke slagter guldkæde har jeg jo givet ham... hmmm.. måske vi bare skal holde det på et "jævnt niveau" denne jul... vi har jo hinanden

knus malou

ej det kender jeg min, kan slet ikke gå med nogen smykker overhovedet han smide dem bare væk.. tør heller ikke give ham ur.. han glemmer bare han har det på..!  ville ellers rigtigt gerne give ham noget i den stil.. men den går bare ikke..

Anmeld

28. november 2009

klmf

Min kæreste har jeg importeret fra Jylland og han er vældig begejstret for De Nattergale (hører det faktisk i skrivende stund) - og det er tit noget vi går og hygger os med at høre og smågrine lidt af (specielt fordi jeg synes min svigerfar lyder NØJAGTIG som Viggo Sommer). Så jeg har tænkt mig at én af hans gaver i år skal være The Boks med De Nattergale - bare fordi det også gerne må være lidt sjovt... Resten har jeg ikke fundet ud af endnu. Tænker lidt på en vejrstation måske??

Det er meget forskelligt havd vi har givet for de sidste par år - i år er min max grænse nok 800 kr hvis det bliver helt vildt

Anmeld

28. november 2009

Lillefe

Jeg har købt nogle film til min i år.. det er en helt serie som han ønsker sig.. ellers ved jeg ikke lige helt mangler en lille ting fra børnene.. Så der tror jeg at jeg køber en mad pincet.. sådan en elsker han at have.. og han så en i dag til 149,- med palet kniv.. så den smutter jeg nok forbi og køber..

jeg overvejer lidt at købe noget andet også.. men har ikke lige fundet ud af hvad det skal være

Nu har han jo fødselsdag i Januar ligesom mig.. (6 dage i mellem) så der skal jo også til at finde på noget..

Det er meget forskelligt hvad vi ellers giver hinanden men sidste år købte han en helt vild gave til mig!!! han er ikke rigtigt klog.. han købte en halskæde med tre hjerter i ,rød, hvid og alt guld 14 karart med 7 brillianter i! en større en i det sidste hjerte.... kan tage et billede.. finder lige kameraet..

Sådan...Er bare vildt glad for den går med den hver dag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2009

lululupo

Min skønne mand er lidt af nørd når det gælder om at samle mystiske ting, til gengæld er det lidt sjovt at finde gaver til ham..... Han samler på romerske mønter, mystiske gamle ting fra egypten mv, så det bliver noget i den dur

Anmeld

28. november 2009

TbCp

lululupo skriver:

Min skønne mand er lidt af nørd når det gælder om at samle mystiske ting, til gengæld er det lidt sjovt at finde gaver til ham..... Han samler på romerske mønter, mystiske gamle ting fra egypten mv, så det bliver noget i den dur

AJ hvor fedt... det må da også være sjovt at skulle ud at finde gaver så

Anmeld

28. november 2009

LouiseNielsen

Min kæreste får en fladskærm til vores soveværelse...

Vi skal flytte på tirsdag og jeg har sagt til ham at han ikke får tvet med da jeg ikke vil have tv i soveværelset når Mathias kommer til verden. Men har købt et nyt smart fladskærm til ham!

Anmeld

28. november 2009

Vi plejer ikke at gi for noget fast.. Nogle gange for 500,- nogle gange for 1500,-... I år har vi været så kedelige at købe et spejlrefleks kamera til hinanden, så der bliver ikke meget under træet!

Dog har jeg tænkt mig at tage min gamle tradition op igen, og lave en personlig kalender til ham.. Det lavede jeg nogle år i træk, men har ik gjort det de sidste 2 år..

Det plejer han at være super glad for! Så sætter jeg billeder ind og skirver små notits ud for fødselsdatoer, og andre mærkedage for os!

Stine 17+3

Anmeld

28. november 2009

Mormilla

Jeg gir manden et trådløst tastatur, sådan en billede ramme som man ligger billeder ind på så den står og skifter og så mangler jeg os at købe en yoga måtte. Han dyrker yoga næsten hver dag så han må hellere få en måtte så han ikke skal ligge på det hårde gulv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.