vi giver heller aldrig for mere end 500 kroner MAKS 
jeg har købt en bog om 2. verdenskrig og en bog om stalin i min engelske bogklub til den nette sum af 18 kroner i alt
så det var nemt - og lidt snyd, for min gave ser jo ud af meget når han åbner den. Så får han en rigtig lækker tyk mørkeblå sweater (som han har prøvet med bind for øjnene, for han er koloenorm, så jeg skulle vide om den kunne passe!). de ting får han den 21. december til solhvervsfest (vi giver altid vores gaver privat/når vi er alene).
men denne gang får han en overraskelsesgave juleaften, som jeg lægger under træet med Carlas gaver, så ingen ved det er til ham. Det er et stort fotoalbum med 300 billeder fra hans barndom og ungdom, som vi lige har fået fra hans mors dødsbo. jeg har siddet og sat dem i orden og emner og fundet på historier til hvert billede - jeg kender jo ikke halvdelen af menneskerne, så det blir nok interessant for ham at læse hvad jeg har skrevet
han får den der, fordi jeg ved, at min egen familie elsker et godt fotoalbum og så får han mulighed for at fortælle om sine forældre (der begge er døde), hvilket han normalt ikke får med sine søskende, der jo er meget ældre end os, og har en masse grim jalousi i forhold til Søren. så jeg er MEGET spændt og jeg skal hele tiden tage mig selv i ikke at give den til ham NU 
Anmeld