Hvad giver du din kæreste/mand i julegave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

oo

vi giver heller aldrig for mere end 500 kroner MAKS

jeg har købt en bog om 2. verdenskrig og en bog om stalin i min engelske bogklub til den nette sum af 18 kroner i alt så det var nemt - og lidt snyd, for min gave ser jo ud af meget når han åbner den. Så får han en rigtig lækker tyk mørkeblå sweater (som han har prøvet med bind for øjnene, for han er koloenorm, så jeg skulle vide om den kunne passe!). de ting får han den 21. december til solhvervsfest (vi giver altid vores gaver privat/når vi er alene).

men denne gang får han en overraskelsesgave juleaften, som jeg lægger under træet med Carlas gaver, så ingen ved det er til ham. Det er et stort fotoalbum med 300 billeder fra hans barndom og ungdom, som vi lige har fået fra hans mors dødsbo. jeg har siddet og sat dem i orden og emner og fundet på historier til hvert billede - jeg kender jo ikke halvdelen af menneskerne, så det blir nok interessant for ham at læse hvad jeg har skrevet han får den der, fordi jeg ved, at min egen familie elsker et godt fotoalbum og så får han mulighed for at fortælle om sine forældre (der begge er døde), hvilket han normalt ikke får med sine søskende, der jo er meget ældre end os, og har en masse grim jalousi i forhold til Søren. så jeg er MEGET spændt og jeg skal hele tiden tage mig selv i ikke at give den til ham NU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

DK

Thjul: Hvor fantastisk med fotoalbummet! Det var virkelig en rigtig god gave, med sjæl og hjerte!! Jeg kan godt forstå at du næsten ikke kan vente med at give den!

Herhjemme giver vi penge til hinanden i år. Vi plejer at købe for mellem 1-2000 kr. alt afhængigt af hvad vi lige ønsker os. ØV det er så kedeligt! Jeg har aldrig før ønsket mig kontanter, men vi vil så gerne på ferie! Derfor ønsker vi os kun kontanter, så vi kan tage Kirstine med på all inclusive ferie til Egypten i februar. Jeg ved at jeg bliver rigtig rigtig glad når vi køber rejsen, men lige nu og juleaften, ved jeg det bliver lidt tamt... Men altså det bliver så godt for os alle sammen at komme på ferie. Vi var ikke på ferie i sommer, da vi malede hus, så vi trænger. Vi giver tilsammen gaver for små 10.000 kr, så der burde være til en ferie!

Anmeld

26. november 2009

LotteN

CarinaSD skriver:

Min mand får et armbånd med mit og Noah's navn graveret i ..  

Og da han har føzdag her i dec fik han sin gave på forskud .. og det var en porche kaffemaskine + elkedel i den nette sum af 2600 kr .. Så jeg håber sq at han er glad for det 

hvor får du det armbånd lavet henne??? vil nemlig give kæresten et armbånd, men det der var da en super ide!

Anmeld

26. november 2009

moller84

Hvor er der mange gode ideer og mange søde gaver. Det bliver jeres mænd helt sikkert glade for.

Anmeld

26. november 2009

Kruse90

Rosa skriver:

En tur hjem til familien i Stockholm i julen - som overraskelse, han tror vi skal fejre jul i Danmark med min familie.  Det løb op i ca. 1500kr med flybilletter og tog til København med pladsbillet. Meget dyr gave, men minsanten om han ikke fortjener det!!! Og så har jeg arrangere det sådan at min og hans familie er gået sammen med mig og giver en tur fra Stockholm til Paris med hotel hen over nytår og derfra flyver vi hjem til Danmark igen Det ved han HELLER ikke noget om...

//Rosa

Sikke en fantastisk gave Rosa

den er jeg sikker på at han vil ELSKE

Jeg aner ikke endnu hvad jeg skal give Jan

Anmeld

26. november 2009

Mira0911

Puha da... Jeg har givet ham bilen vi har nu, som vi måske ikke har så længe alligevel...

Adventsgaver... Fotobog med mig og en med Julie...

Anmeld

26. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

vi giver heller aldrig for mere end 500 kroner MAKS

jeg har købt en bog om 2. verdenskrig og en bog om stalin i min engelske bogklub til den nette sum af 18 kroner i alt så det var nemt - og lidt snyd, for min gave ser jo ud af meget når han åbner den. Så får han en rigtig lækker tyk mørkeblå sweater (som han har prøvet med bind for øjnene, for han er koloenorm, så jeg skulle vide om den kunne passe!). de ting får han den 21. december til solhvervsfest (vi giver altid vores gaver privat/når vi er alene).

men denne gang får han en overraskelsesgave juleaften, som jeg lægger under træet med Carlas gaver, så ingen ved det er til ham. Det er et stort fotoalbum med 300 billeder fra hans barndom og ungdom, som vi lige har fået fra hans mors dødsbo. jeg har siddet og sat dem i orden og emner og fundet på historier til hvert billede - jeg kender jo ikke halvdelen af menneskerne, så det blir nok interessant for ham at læse hvad jeg har skrevet han får den der, fordi jeg ved, at min egen familie elsker et godt fotoalbum og så får han mulighed for at fortælle om sine forældre (der begge er døde), hvilket han normalt ikke får med sine søskende, der jo er meget ældre end os, og har en masse grim jalousi i forhold til Søren. så jeg er MEGET spændt og jeg skal hele tiden tage mig selv i ikke at give den til ham NU

Guuud hvor er det da hjertevarmende ....tænk at få MINDER i gave!

Jeg ville blive rørt og vræle, hvis det var mig!   

Synes det er en suveræn overrakselse. Jeg ville slet ikke kunne vente med at han skulle få den, og til at se hans reaktion, hvis det var mig.

Sikke en dejlig overraskelse. Det er jeg også sikker på Søren vil synes! Jeg håber det bliver modtaget med stor glæde.
Og det bliver sikkert sjovt for ham, at læse dine beretninger, når du ikke helt ved hvem de allesammen var/er på billederne, hehe.

Synes det er sødt at du har siddet og ordnet dem og kommenteret til dem.
At du engagerer dig sådan og giver ham et stykke af hans egen baggrundshistorie.

Smukt! 

Anmeld

26. november 2009

Gaya

Den bliver meget svær i år.......vi har gennem de sidste mange år haft en tendens at bruge flere og flere tusind på hinanden, da ingen af os rigtig kan stoppe når først vi går igang med indkøbene......

Vi har altid brugt "undskyldningen" at så længe vi ikke har børn forkæler vi hinanden ekstra meget......nu venter vi så barn nr. 1 og det er bare dejligt......samtidig er jeg lige blevet opsagt......så nu skal der spares.......

Så den bliver ekstra svær i år.......tager gerne i mod gode forslag....

Anmeld

26. november 2009

smokin

JustAnotherName skriver:

Hvad giver du din kæreste/mand i julegave i år ??

Og hvor meget giver I hinanden gave for ??

Her bliver det træningsbukser, en flot striksweather, en duftserie fra Giorgio Armani "Aqua Di Gio" og en skindjakke fra mig og børnene.

Herhjemme har vi førhen givet hinanden meget dyre gaver ....nok omkring 2000 kr. Det er jo nok lidt voldsomt! ....For vi bestemt ikke er matrielle mennesker, som mener at det betyder noget, at tingene skal koste meget.
Vi har nok bare haft svært ved at begrænse forkælelses-lysten

Men nu er der kommet to små børn til i løbet af de sidste par år, og pengene er blevet væsentligt mindre, så vi har aftalt at holde det på cirka 500 kr fra os hver til hinanden + et lille beløb oveni fra vores børn til hinanden.
Vi har fælles økonomi, hvor vi køber alt fra. Men lige nøjagtigt gaverne til hinanden, køber vi for vores  egne penge ....så er glæden ligesom større, end hvis "vi har købt" noget til mig!

Hvad giver I andre Jeres mænd i julegave i år ????

Vi har givet hinanden en rejse til Egypten her i november, og det var skønt især når man to dage før afgang finder ud af at man er gravid.

Men mon ikke der ligger en lille pakke under træet i år alligevel.

Overvejer at købe noget tøj til ham, han trænger til det. Eller få genoppudset hans armbånd jeg gav ham, da jeg mødte ham. Låsen er knækket og indgraveringen er næsten væk, så det kunne også være en mulighed.

Anmeld

26. november 2009

smokin

Rosa skriver:

En tur hjem til familien i Stockholm i julen - som overraskelse, han tror vi skal fejre jul i Danmark med min familie.  Det løb op i ca. 1500kr med flybilletter og tog til København med pladsbillet. Meget dyr gave, men minsanten om han ikke fortjener det!!! Og så har jeg arrangere det sådan at min og hans familie er gået sammen med mig og giver en tur fra Stockholm til Paris med hotel hen over nytår og derfra flyver vi hjem til Danmark igen Det ved han HELLER ikke noget om...

//Rosa

Hvor er du romantisk - og lige sådan noget kunne min kæreste også finde på. Jeg er mere praktisk anlagt og tænker ofte "det har vi da ikke råd til" Sidste år fik jeg i julegave en tur til Island (jeg elsker Island) og i Marts en tur til USA. Og det havde vi da slet ikke råd til på samme tid.

Men vi fandt da ud af det hele. Island i Januar og USA i marts!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.