Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad giver du din kæreste/mand i julegave i år ??Og hvor meget giver I hinanden gave for ??
Her bliver det træningsbukser, en flot striksweather, en duftserie fra Giorgio Armani "Aqua Di Gio" og en skindjakke fra mig og børnene.
Herhjemme har vi førhen givet hinanden meget dyre gaver ....nok omkring 2000 kr. Det er jo nok lidt voldsomt! ....For vi bestemt ikke er matrielle mennesker, som mener at det betyder noget, at tingene skal koste meget.Vi har nok bare haft svært ved at begrænse forkælelses-lysten Men nu er der kommet to små børn til i løbet af de sidste par år, og pengene er blevet væsentligt mindre, så vi har aftalt at holde det på cirka 500 kr fra os hver til hinanden + et lille beløb oveni fra vores børn til hinanden.Vi har fælles økonomi, hvor vi køber alt fra. Men lige nøjagtigt gaverne til hinanden, køber vi for vores egne penge ....så er glæden ligesom større, end hvis "vi har købt" noget til mig!
Hvad giver I andre Jeres mænd i julegave i år ????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mand får et armbånd med mit og Noah's navn graveret i ..
Og da han har føzdag her i dec fik han sin gave på forskud .. og det var en porche kaffemaskine + elkedel i den nette sum af 2600 kr .. Så jeg håber sq at han er glad for det
CarinaSD skriver: Min mand får et armbånd med mit og Noah's navn graveret i .. Og da han har føzdag her i dec fik han sin gave på forskud .. og det var en porche kaffemaskine + elkedel i den nette sum af 2600 kr .. Så jeg håber sq at han er glad for det
Det var da en sød gave - sådan noget havde jeg slet ikke tænkt på (hentyder nu til armbåndet med jeres navne)
Ville da helt vildt gerne give min kæreste noget lignende, men ved ikke om han ku finde på at gå med armbånd - han går nemlig ikke med smykker, kun ur - selvom han da har en halskæde eller to.
Ku godt bruge flere gaveideér - ved nemlig stadig ikke hvad han ska have til jul. Da han havde fødselsdag gav jeg ham et gavekort til at komme ud og prøve at køre en ferrari (har han altid villet) og så en go dyr vin - han går nemlig meget op i årgangsvine.
Jeg kan godt li at give lidt specielle gaver, som viser jeg har lagt mange tanker det. Så hvad skal den specielle julegave så være???
Jaa .. det er jo os en personlig gave og så regner jeg med at hoppe til en fotograf og få lavet et billede mig mig og Noah på som han kan have ståene på hans kontor
JustAnotherName skriver: Hvad giver du din kæreste/mand i julegave i år ??Og hvor meget giver I hinanden gave for ?? Her bliver det træningsbukser, en flot striksweather, en duftserie fra Giorgio Armani "Aqua Di Gio" og en skindjakke fra mig og børnene. Herhjemme har vi førhen givet hinanden meget dyre gaver ....nok omkring 2000 kr. Det er jo nok lidt voldsomt! ....For vi bestemt ikke er matrielle mennesker, som mener at det betyder noget, at tingene skal koste meget.Vi har nok bare haft svært ved at begrænse forkælelses-lysten Men nu er der kommet to små børn til i løbet af de sidste par år, og pengene er blevet væsentligt mindre, så vi har aftalt at holde det på cirka 500 kr fra os hver til hinanden + et lille beløb oveni fra vores børn til hinanden.Vi har fælles økonomi, hvor vi køber alt fra. Men lige nøjagtigt gaverne til hinanden, køber vi for vores egne penge ....så er glæden ligesom større, end hvis "vi har købt" noget til mig! Hvad giver I andre Jeres mænd i julegave i år ????
Vi har planer om at give hinanden en miniferie i Berlin omkring nytår. Men nu har Carsten desværre nok lige mistet en kunde så vi skal lige se om det overhovedet bliver muligt....Derudover giver vi hinanden en lille ting så der ligger lidt under træet, men der er jeg ikke lige nået til endnu.Kunne måske finde på at se om jeg kan finde nogle bøger om Hitler/2. verdenskrig som han ikke allerede har læst.
her er det den nye bog med Dan Brown der ligger under træet. det er min mands absolutte yndlings forfatter. vi giver normalt for 2-300 kr... men i år har den så kostet mig lidt mindre.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh jeg ANER det ikke..... tænker på noget teknik gejl.... eller en ny bærbar.... hmmmm.... det er svært..... ps3 spil.....
Vores budget er lidt småt eftersom vi lige er flyttet og har en lille på vej, så der har lige været mange udgifter:0)
Vi har besluttet at vi må give for maks 500 kr og så en lille ting fra børnene til os hver:0)
Jeg køber noget udstyr til grillen til manden. VI har lige fået en grill foræret, og han ønsker sig bare ting til grill, så det skal han få:0) Af ungerne tror jeg han får noget så kedeligt som underbukser og strømper men det mangler han bare så meget:0)
Christina
Århhhh jeg synes det er svært i år....- men det bliver nok en duft med spray og stick Paco Rabanne tror jeg... super dejlig duft..- jeg elsker jo ellers også det der med personlige gaver... lige den der helt specielle gave.. men er helt fantasi forladt i år.. desværre. Jo lidt svært når han ikke bryder sig om ringe og armbånd... og den store tykke slagter guldkæde har jeg jo givet ham... hmmm.. måske vi bare skal holde det på et "jævnt niveau" denne jul... vi har jo hinanden
knus malou
En tur hjem til familien i Stockholm i julen - som overraskelse, han tror vi skal fejre jul i Danmark med min familie. Det løb op i ca. 1500kr med flybilletter og tog til København med pladsbillet. Meget dyr gave, men minsanten om han ikke fortjener det!!! Og så har jeg arrangere det sådan at min og hans familie er gået sammen med mig og giver en tur fra Stockholm til Paris med hotel hen over nytår og derfra flyver vi hjem til Danmark igen Det ved han HELLER ikke noget om...
//Rosa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128