For dælan hvor er det bare ikke fedt at få spicet sin i forvejen dårlige samvittighed op! 
Jeg har lidt et issue...
Jeg burde nok holde Stella hjemme en gang imellem - Men det har jeg bare ikke haft modet til at gøre det sådan helt af "fri" vilje endnu..
Eller modet?
Ved ikke helt hvad jeg skal kalde det..
Jeg frygter bare sådan at det hele ramler når jeg står alene med et barn uden kropsførlighed, et barn med trods uden middagssøvn og en mand der tidligst er hjemme kl. 17-1715.
Jeg afleverer hende altid som den sidste deroppe ved 830tiden og henter hende igen mellem 15 og 16 alt efter hvordan det passer med Paw og hans lur.
Får hende aldrig passet i gæsteDP, men har holdt hende hjemme de gange det har været nødvendigt.
- Kort sagt: Så synes jeg ikke jeg belaster "systemet" eller DPén.
Alligevel føler jeg bare at hun ser skævt til mig og siger mellem linierne (Eller "imellem sidelinierne", som Melissa fra DUM så pænt siger det
) at Stella burde have nogen hjemmedage.
Og JA! Det BURDE hun og det FÅR hun også.
Jeg føler mig bare ikke "klar" endnu 
Ej, er jeg helt på afveje med det her?
Hvad f****n er der galt med mig siden jeg ikke kan "overskue" at have dem begge hjemme, selvom vi altid klarer det alligevel når de er?
Er virkelig flov over at have det sådan og har virkelig overvejet om jeg overhovedet burde oprette det her indlæg..
Min kæreste siger at hun skal blande sig helt udenom - Det er det hun får sin løn for, og så længe Stella hænger i døren hver morgen og råber på DPén, så er det godt nok..
Men alligevel...
Trine - Som føles som en kæmpe lort 
Anmeld