Nogle der er friske på at mødes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Misjelle

Vi vil da også rigtig gerne med, men kommer selvfølgelig an på datoen og om det er et sted der er tilgængeligt med det offentlige .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

grinbidderen

malou skriver:

Hej alle sammen igen.

Jeg fik desværre ikke det job jeg havde håbet/regnet med så min tid er åbent for alle forslag.

Skal vi lave en afstemning først om det skal være week. eller hverdage??

hvad synes I´?

knus fra en arb.løs malou

hej hvis det er i det nye år vi skal mødes er jeg frisk i weekenderne... håber der er flere der melder til..

Anmeld

1. januar 2010

Livas mor

Jeg kunne da også rigtig godt tænke mig at mødes. Jeg har Liva på snart 9 uger og er normalt et menneske med krudt i enden, så livet på barsel kan godt blive lidt ensformigt nogen gange.. Super godt initiativ

Anmeld

1. januar 2010

Livas mor

Naannaa87 skriver:

Fantastisk må man os larme lidt ? min dreng har muligvis lidt kolik det er godt nok det værste i verden

Vil give dig helt ret.. Min datter fra 4. november har også kolik, og hold op hvor bliver man bare træt, og skke det skær i ens hjerte når de er så utrøstelige!

Anmeld

2. januar 2010

Na-Wi

Livas mor skriver:

Vil give dig helt ret.. Min datter fra 4. november har også kolik, og hold op hvor bliver man bare træt, og skke det skær i ens hjerte når de er så utrøstelige!

Ja at have et kolikbarn er værre end at føde .. MEN VED DU HVAD? Jeg har fundet mirakel kuren Det har ihvertfald stoppet Williams kolik..

Du skal en tur i en helsekostbutik og købe noget pulver, som hedder Udo's Choice - Infant's blend - Probiotic ! Det skal du give din datter ½ tsk af om dagen (blandes i maden / væske) .. Det er noget som giver en god tarmflora, og her har det virket.. William skreg mest om aftenen/natten og nu giver vi ham det omkring kl. 15-17 og han er bare så dejlig rolig nu..

Du burde prøve det selvom det er lidt dyrt Held og lykke herfra

Knus fra Nanna

Anmeld

4. januar 2010

Anirak

Det kunne jeg sagtens overveje, hvis man gerne må komme med med en lillebitte baby i maven..

Anmeld

4. januar 2010

siw84

jeg kunne også godt tænke mig vi mødtes.. var jo så hyggeligt sidst

men er der blevet lavet nogen dato eller afstemning for dette?????

knus siw 32+2

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

jeg kunne også godt tænke mig vi mødtes.. var jo så hyggeligt sidst

men er der blevet lavet nogen dato eller afstemning for dette?????

knus siw 32+2

ja det kunne være rigtig hyggeligt at mø'des alle sammen igen og flere endnu.. men nej der er ikke blevet lavet nogen aftale om sted og hvornår osv..??

Anmeld

4. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

jeg vil også rigtig gerne med og hvis det er, så tror jeg godt jeg kan ligge lejlighed til .. hehe.. har en STOR lejlighed på frderiksberg, så der er stor mulighed for at komme fra og til med al transport

knus cille og malou

Anmeld

10. januar 2010

lion

Det ville da være vildt hyggeligt at mødes.

Men for mig kommer det an på datoen, jeg har nemlig termin 19 feb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.