Nogle der er friske på at mødes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

malou

DatterMalou skriver:

Jeg takker da, og sender da lige et tilbage..

Hvornår havde i tænkt jer det skulle være osv?

jamen tænkte det skulle være engang i december... hvilken dato er jeg ikke helt med på endnu... skulle jo lige høre ad først. Jeg har en jobsamtale på fredag så kender først mine arb.tider i næste uge engang - men ved ikke om vi skulle tage en tur i Tivoli måske???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Sjl-msl-Mkl

malou skriver:

jamen tænkte det skulle være engang i december... hvilken dato er jeg ikke helt med på endnu... skulle jo lige høre ad først. Jeg har en jobsamtale på fredag så kender først mine arb.tider i næste uge engang - men ved ikke om vi skulle tage en tur i Tivoli måske???

Altså jeg er med på det hele, jeg kan bare ikke den 19 december, eller alle andre dage. Men tror du ikke det skal være en weekend, selv om jeg godt ved der er mange der har aftaler, det er trods alt jul..

Anmeld

24. november 2009

malou

DatterMalou skriver:

Altså jeg er med på det hele, jeg kan bare ikke den 19 december, eller alle andre dage. Men tror du ikke det skal være en weekend, selv om jeg godt ved der er mange der har aftaler, det er trods alt jul..

tjo... det kan du da have ret i... vi må se hvem der melder sig.. om det alle er "hjemmegående housefraus" smiler eller om vi skal over i noget week. arrangement.... kan vi se tiden an til næste uge og få folk til at komme med foreslag??

knus

Anmeld

24. november 2009

Sjl-msl-Mkl

malou skriver:

tjo... det kan du da have ret i... vi må se hvem der melder sig.. om det alle er "hjemmegående housefraus" smiler eller om vi skal over i noget week. arrangement.... kan vi se tiden an til næste uge og få folk til at komme med foreslag??

knus

Haha "housfraus", den var skisme da god..

Jo jo vi ser lige tiden an. Det går ikke vi når og aftale noget inden der overhovedet er een håndfuld mennesker tilmeldt..

Anmeld

24. november 2009

Lillefe

Hej med jer Kunne da være meget hyggeligt Men jeg går ikke hjemme.. har kun weekenderne... det kommer andpå hvor mange som kommer så kunne det godt være muligt at ligge hus til..og min den mindste hun er 3

Anmeld

24. november 2009

Na-Wi

Ihh så kan det være vi kan komme med denne gang.. Men det skal være et sted hvor jeg kan varme mad til min lille grovæder.. Han vil nemlig gerne have mad hver 2-3 time ..

Anmeld

24. november 2009

Lillefe

Naannaa87 skriver:

Ihh så kan det være vi kan komme med denne gang.. Men det skal være et sted hvor jeg kan varme mad til min lille grovæder.. Han vil nemlig gerne have mad hver 2-3 time ..1

Kan man ihvertfald godt hjemme hos mig... har mikroovn...

Anmeld

24. november 2009

Maise

malou skriver:

Hej alle sammen.

Sad lige og fik lyst til at mødes til noget hygge.. enten ude i byen..- eller hjemme hos nogen der måske vil ligge hus til? Jeg ville meget gerne,men synes det er dyrt at I skal tage over broen til Malmø. Så hvad siger I skønne mødre... nogle ideer??

stort knus fra Malou & Victor

Jeg holder lige øje her med indlægget, kommer nemlig an på datoen. Ellers er jeg freeeeessssshhh

Anmeld

25. november 2009

Na-Wi

Perl skriver:

Kan man ihvertfald godt hjemme hos mig... har mikroovn...

Fantastisk må man os larme lidt ? min dreng har muligvis lidt kolik det er godt nok det værste i verden

Anmeld

25. november 2009

Mca<3

Jeg kunne også være frisk  Jeg vil bare helst en hverdag   Jeg holder øje med indlægget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.