Nogle der er friske på at mødes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

prettybutterfly

Hej friske tøser! Jeg ku måske godt overtales, lyder rigtig hyggeligt. Jeg har dog termin d 16 december, så det afhænger lidt af hvornår bebsen har tænkt sig at poppe ud. Så jeg holder lige øje med hvornår i aftaler, og så kan jeg jo bare ik lige give 100% besked om det ene eller det andet. Uhhh ville ønske jeg vidste hvornår bebs havde tænkt sig at komme ud!!!

Knuser fra Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

memuffin

jeg er også frisk... men er lidt booked i december såfor en god dato

Anmeld

25. november 2009

kiroo

jeg er også frisk, men helst ikke i weekenderne.. og helst ikke tivoli, det er ikke til at komme rundt hvis vi er mange vogne og slet ikke i weekenderne,,

Anmeld

25. november 2009

grinbidderen

valdemar og jeg kunne nok osse godt overtales til at komme med vi kan osse bedst i hverdagne da jeg så bare tager fri fra skole og valde fra dp for vores weekender er booket op..

Anmeld

26. november 2009

malou

Hvor er det dejligt der er så mange der er friske... bliver bare svært når nogle kun kan week. og andre helst hverdage... piiv. men selvfølgelig svært at ramme lige den dag alle kan.. desværre. vil jo så gerne se jer ALLE SAMMEN ikke sandt. Men det er nok rigtigt at Tivoli er en dårlig ide...

Og tak til Perl for at ville ligge hus til... det kommer med i en afstemning da det jo er en mulighed hvis week. bliver valgt fremfor en hverdag

knus malou

p.s kom endelig med flere forslag hvis muligt

Anmeld

26. november 2009

Bubbi

Hej tøser

Jeg vil også rigtig gerne med denne gang, da jeg jo sidste gang måtte aflyse

Så jeg følger med. Jeg kan stort set alle dage, så jeg hopper nok bare på hvad der bliver valgt

Rigtig skøn dag til jer alle..

/Tina

Anmeld

30. november 2009

grinbidderen

ingen der har fundet ud af om det blir til hygge el hvordan osv...

så man kan plænlægge derefter

Anmeld

30. november 2009

malou

grinbidderen skriver:

ingen der har fundet ud af om det blir til hygge el hvordan osv...

så man kan plænlægge derefter

Jeg skrev i et tidligere indlæg at jeg blev nødt til at vende tilbage med datoer da jeg muligvis skal starte job....- måske... men det får jeg afvide i denne uge... men I andre kan også lave en dato afstemning hvis det er...- hvis jeg begynder job kan jeg kun i weekender nemlig...

knus malou

Anmeld

3. december 2009

nannanadja

hej

det lyder rigtig hyggeligt, ville også gerne mødes med jer

Anmeld

4. december 2009

malou

Hej alle sammen igen.

Jeg fik desværre ikke det job jeg havde håbet/regnet med så min tid er åbent for alle forslag.

Skal vi lave en afstemning først om det skal være week. eller hverdage??

hvad synes I´?

knus fra en arb.løs malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.