Er jeg gammeldags?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

memuffin

En tommelfinger regel i min omgangskreds er (stort set): Jo større og dyrere bryllup, jo ringere ægteskab bagefter og de fleste af dem er endt i skilsmisse. Så kan det da godt være et fint bryllup med det hele, men det er jo livet bagefter det handler om

så har vores ægteskab da alle ods for at blive  lykkeligt  det har ikke engang kostet 1000 kr i det hele incl. hvis kjole buket og middag til mig og min mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Thildesmor

memuffin skriver:

så har vores ægteskab da alle ods for at blive  lykkeligt  det har ikke engang kostet 1000 kr i det hele incl. hvis kjole buket og middag til mig og min mand

hehe lige præcis vores bliver absolut heller ikke dyere end det

vil gerne ha en hyggelig aften sammen med min mand den dag, alt det andet behøver jeg heller ikke..

Anmeld

24. november 2009

memuffin

Anette-Johansen skriver:

hehe lige præcis vores bliver absolut heller ikke dyere end det

vil gerne ha en hyggelig aften sammen med min mand den dag, alt det andet behøver jeg heller ikke..

for mig er det vigtigste også at være gift ikke så meget bryllupet....  vi havde ikke nogle med til vores vi var bare os selv

Anmeld

24. november 2009

Thildesmor

moller84 skriver:

Jeg gammeldags på den måde at jeg aldrig ville fri til ham, det synes jeg er noget han skal. Jeg har heller aldrig haft den helt store drøm om kæmpe bryllup - har faktisk aldrig tænkt så meget over det at skulle giftes. Men må da sige at jeg efter vi blev gravide og fik vores datter har tænkt lidt mere på det. Jeg har også prøvet den der med at ligge nogle smykke kataloger fremme og enda siddet lidt og kigget i dem ved siden af ham, og hentydet til hvilke slags ringe jeg kan li. Nok mere fordi, at jeg jo gerne ville have en ring jeg godt kan li, men tror ikke han er så meget inde i det med ringe, så ville gerne ved hjælp af hentydninger hjælpe ham lidt til hvad slags jeg kan li.

Det behøver ikke være det store frieri med en masse der er arrangeret, ku sagtens være over en stille romantisk middag derhjemme, eller som en anden skrev, når man var ude og gå en tur eller andet i den stil, det lød da super romantisk.

Men ringen skal han have på sig og fri med synes jeg - men ville stadig ikke sige nej fordi han ikke lige havde eller gjorde det på en anden måde end håbet.

vi er fuldstændig enige, hvis bare ringen er der så hopper jeg også med på vognen..

meenn det vil jeg altså også helst at den er, og når jeg skriver at han skal ned på knæ, så behøver det jo ikke at være bogstaveligt sådan (selvom det kunne være romantisk) men ja, med ringen så ved jeg det er fordi han mener det..

Ved ikke om det er indviklet formuleret

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
memuffin skriver:

Vores sneg sig op på 15000 kr incl 90 gæster og mad og leje af toiletvogne og det hele

Anmeld

24. november 2009

MTS

Hvis min kæreste på noget tidspunkt frier til mig så har jeg sagt til ham at det eneste er bare at han ska ned på knæ og ha en ring.

Og desuden vil jeg også gerne giftes i en kirke hvor den nærmeste familie er med. Det skal slet ikke være noget stort eller dyrt. Men det er min drøm. Min kæreste går ikke så meget op i det men tror at han ville gøre det for mig hvis den dag engang kommer.

Anmeld

24. november 2009

vatten

Lige med frieri og bryllup som sådan er jeg ikke gammeldags. Frieriet er lidt ligegyldigt for mig, så det kunne sagtens bare være noget, vi aftalte. Til gengæld VIL jeg giftes indenfor ét år efter, for jeg har aldrig forstået det med at være forlovet og så aldrig ville giftes/blive gift.

Men mit bryllup skal være i en kirke, da jeg er kristen.

Anmeld

24. november 2009

malou

Jeg var ligeglad med stort bryllup... vi gik på rådhuset fordi det var VORES dag og ingen andres. Jeg var også lidt ligeglad med frieret...- jeg er måske slet ikke særlig romantisk...  hihi... jeg elsker jo min mand op til månen og tilbage igen og alt det der alligevel

så jeg synes alt det der frieri og kæmpe store bryllupper er stærkt overvurderet.. bare min mening

knus malou

Anmeld

25. november 2009

memuffin

Zafir skriver:

Vores sneg sig op på 15000 kr incl 90 gæster og mad og leje af toiletvogne og det hele

det er da heller ikke galt med så mange gæster... så mange mennesker kan vi desværre ikke skrabe sammen... men det vigtigste er jo at man får en dag man aldrig vil glemme

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
memuffin skriver:

det er da heller ikke galt med så mange gæster... så mange mennesker kan vi desværre ikke skrabe sammen... men det vigtigste er jo at man får en dag man aldrig vil glemme

Jeg kan rigtig godt lide at holde store fester, hvor dem der bor langt væk, men alligevel har plads i mit hjerte også kan komme med. Så behøver festen ikke være så fancy pancy Bare der er rum til det, så kan man holde en dejlig fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.