Jeg gammeldags på den måde at jeg aldrig ville fri til ham, det synes jeg er noget han skal. Jeg har heller aldrig haft den helt store drøm om kæmpe bryllup - har faktisk aldrig tænkt så meget over det at skulle giftes. Men må da sige at jeg efter vi blev gravide og fik vores datter har tænkt lidt mere på det. Jeg har også prøvet den der med at ligge nogle smykke kataloger fremme og enda siddet lidt og kigget i dem ved siden af ham, og hentydet til hvilke slags ringe jeg kan li. Nok mere fordi, at jeg jo gerne ville have en ring jeg godt kan li, men tror ikke han er så meget inde i det med ringe, så ville gerne ved hjælp af hentydninger hjælpe ham lidt til hvad slags jeg kan li.
Det behøver ikke være det store frieri med en masse der er arrangeret, ku sagtens være over en stille romantisk middag derhjemme, eller som en anden skrev, når man var ude og gå en tur eller andet i den stil, det lød da super romantisk.
Men ringen skal han have på sig og fri med synes jeg - men ville stadig ikke sige nej fordi han ikke lige havde eller gjorde det på en anden måde end håbet.
Anmeld