Er jeg gammeldags?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.196 visninger
37 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Thildesmor

Vi har snakket meget om det der med at blive gift, og familien ligger da også lige lidt pres på efterhånden..

Jeg har det sådan her, at jeg behøver ikke det store prinsesse bryllup lige nu, rådhuset ville være fint for mig...

Men så kommer det så, jeg er altså heller ikke en pige man lige spørger en søndag aften, mens man sidder og sukker over en gammel film -"vil du gifte dig med mig" og så tygger videre på de chips som lige ligger foran. Nej skal det være, så skal det altså også være ordentligt, han skal ned på knæ, med roser og det hele, ja og selvfølgelig ringen også.. Ellers vil jeg altså ikke..

Er jeg total gammeldags eller...?!Og har sagt det til manden, og han griner bare lidt af det ...MÆND...

KH Anette

16+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

memuffin

så er jeg da også gammeldag... havde det selv på samme måde og heldigvis gjorde han det rigtigt

Anmeld

24. november 2009

Thildesmor

memuffin skriver:

så er jeg da også gammeldag... havde det selv på samme måde og heldigvis gjorde han det rigtigt

godt jeg ikke er alene om den tanke, har endda lagt et katalog med vieselsringe på sofabordet, det må da være en reminder

Anmeld

24. november 2009

memuffin

Anette-Johansen skriver:

godt jeg ikke er alene om den tanke, har endda lagt et katalog med vieselsringe på sofabordet, det må da være en reminder

ja det forstår jeg godt... du kan jo hinte at du syndes det ville være på sin plads når nu i skal have barn

Anmeld

24. november 2009

oo

jeg har aldrig nogensinde haft en drøm om "det store frieri" eller "det store hvide bryllup". min mand "friede" en dag vi var i skoven i snevejr hvor han råbte "jeg elsker dig og jeg vil aldrig leve uden dig", fire måneder senere tog vi til Ærø uden at fortælle hverken venner og familie om det og blev gift på rådhuset i helt almindeligt tøj. Efterfølgende gav vi hinanden vores ringe på en meget fin lille kirkegård.  

I sidste ende handler hverken frieriet eller brylluppet udelukkende om dig og dine ønsker og drømme, men også om din mand. Så hvis han ikke er typen til at lave det helt store frierigøgl, så syntes jeg ærlig talt det er ærgeligt hvis han skal presses ud i det. Du siger jo ja til ham som han er og ikke som han foregiver at være for at tilfredsstille dig  

Anmeld

24. november 2009

Thildesmor

memuffin skriver:

ja det forstår jeg godt... du kan jo hinte at du syndes det ville være på sin plads når nu i skal have barn

hehe åhh tro mig det er han HELT klar over allerede.. synes alle kneb er ved at være opbrugte 

Anmeld

24. november 2009

oo

memuffin skriver:

havde du sagt nej hvis han havde gjort det "forkert"? jeg mener..kommer det virkelig an på hvordan manden frier og ikke om han frier?!

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi AFTALTE at vi skulle giftes en søndag eftermiddag på gårdspladsen i termokedeldragter

Det var MØG romantisk og slet ikke forkert

Anmeld

24. november 2009

Ansemusen

Jeg drømmer skam også om det store romantiske frieri  Og tilmed stort hvidt bryllup

Anmeld

24. november 2009

memuffin

havde du sagt nej hvis han havde gjort det "forkert"? jeg mener..kommer det virkelig an på hvordan manden frier og ikke om han frier?!

nej over hoved slet ikke

men heldigvis er han stor romantiker så han kunne ikke selv ha forestillet sig det anderledes

Syndes ellers også det var en romantisk måde at din mand friede på...

og det vigtigste er jo den mand der frier ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.