Andre der værken kravler eller står?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2008

Tynen

Jep, her står eller kravler vi heller ikke.
Dog kan hun rulle rundt i stedet for :)

Hvis man stiller hende op af ting, fatter hun nada af hvad ordet BALANCE betyder, men regner bare med at mor står klar og griber.

Trine - Også med doven bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Grynt

Altså Tynen, nu vil jeg spørge hvor det er du er skruk henne...er det rigtigt det er i 2. (eren) :-o Så bliver det da en møg unge du får, eller en rigtig lille lort så ;) LOOOL

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

harhhhhhhhh.....grynt....harhhhhhh....mangler ord!

Anmeld

21. april 2008

Tynen

Sorry - Glemte hvor dirty publikummet er i dette forum.

Skal nok ændre det straks!

Trine

Anmeld

21. april 2008

ivfmarie

Malte kravler IKKE, gør end ikke tegn til det. Hvis han ligger på maven, og vi løfter enden op og stopper det ene knæ ind under ham, kan han måske finde på at tage det sidste knæ med ind under sig. Men langt de fleste gange blatter benene bare ud til siden og hænger slapt efter ham.
Rulle... tja han har faktisk formået at vende sig et par gange fra ryg tilo mave de sidste par dag, så nu tror jeg endelig at han har tilegnet sig denne evne :D Men come on, nu er han også NI måneder!!
Men han er stærk som en okse! Han kan sagtens stå op hvis vi "stiller" ham, og når han vælter, så er det som et fældet træ: ret op og ned - der er ikke noget der giver efter.
Jeg spurgte min sp om jeg skulle bekymre mig om mit tilsyneladende dovne barn - men det mente hun bestemt ikke der var nogen grund til.

Marie - med dovent barn

Anmeld

21. april 2008

Rasmine

Anna-Rosa skriver:

jeps!!!!! Her er vi også ret så sindige...vi laver helst ikke for meget...Men suse rundt i gåvognen er det fedeste :D

Det samme her.

Anmeld

21. april 2008

Kaufie

William kravler heller ikke - men kommer tit op på alle 4 - for blot at lægge sig ned og orme sig rundt. Det går også pænt stærkt, så hvorfor skulle han dog prøve noget andet?????

Han vil gerne stå når vi holder ham - nogen gange kan vi slet ikke få ham ned at sidde fra stående stilling, men må lægge ham fra os, hvis vi vil lave noget med begge hænder. Han rejser sig dog ikke op af noget selv. Endnu....

Anmeld

21. april 2008

Siber

Johanna sidder på sin flade, hun er ikke meget for at ligge på maven! men på en eller anden måde får hun flyttet sig alligevel! Hun er begyndt at tage den ene fod bagud, og hænderne foran sig eller til siden, men der sker ikke noget.
Hun hiver sig hellere ikke op af noget!

Knus Siber, og Johanna på den flade!

Anmeld

21. april 2008

LouiseViola

Her hjemme sidder Viola også bare på sin flade. Er sikker på det nok skal komme, så ingen bekymringer her:) Storebror kravlede da han var 12 mdr. og gik da han var 16 mdr, så der er jo GOD tid endnu :D

Anmeld

21. april 2008

Juniors mor

Her kravles der heller ikke, men hun kommer op på knæene og står og rokker lidt - dog gør hun det mest når hun er utålmodig og vil tages op.....
Hun rejser sig heller ikke op af ting, men hun vil stå HELE tiden. Hun er god til at stå og holde ved en stol eller lign. mens man støtter hende lidt, og jeg synes hendes ballance bliver bedre og bedre. Det er dog lidt anstrengende at hun hele tiden skal have hjælp til at rejse sig op......Hun vil også rigtig gerne gå mens man holder hende i hænderne og det er hun rigtig dygtig til. Måske ender det med hun slet ikke kommer til at kravle men bare begynder at gå....?

Helle - der håber Julie kravler før hun går...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.