Andre der værken kravler eller står?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Ny mor

Marius er stadig slatten som en regnorm, når man forsøger at stille ham op og kravler ikke. Han ligge bare på maven og møver rundt om sig selv på armene eller ruller afsted. Ikke fordi jeg har travlt, det må komme når det kommer, jeg undrer mig bare over der ikke er sket en disse, de seneste par måneder (?)
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Anna-Rosa

jeps!!!!! Her er vi også ret så sindige...vi laver helst ikke for meget...Men suse rundt i gåvognen er det fedeste :D

Anmeld

21. april 2008

Lise

Altså... Simon kravler ikke - han kryber...men det går stærkt! Han rejser heller ikke op ad ting, hvilket passer mig ganske fint indtil videre, men han har altid været god til at stå når man lige støtter ham med en hånd, og han kan nu også gå et par skridt hvis man holder ham (der er INGEN balance, men kræfterne er der vist).

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

Tiffanie gør intet, hun sidder bare...og som jeg sagde til grynt lige før...hun ligner sin mor, sidder bare på røven dagen lang, og snakker...lol...

så her er også stilstand

Anmeld

21. april 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

Tiffanie gør intet, hun sidder bare...og som jeg sagde til grynt lige før...hun ligner sin mor, sidder bare på røven dagen lang, og snakker...lol...

så her er også stilstand

Ha, ha Loggi :))
knus Birgitte & Marius (som også helst vil sidde på sin flade.....)

Anmeld

21. april 2008

Marco2

Emily kravler heller ikke endnu, og står heller ikke op. Hun kommer rundt ved at bruge arme og ben, men maven er stadig i gulvet. Hun hiver sig op af ting så hun sidder på knæene, men hun kan ikke komme op at stå endnu. Men hun går hvis hun får hjælp ved at holde os i hænderne...De skal nok nå det....

Tidligere idag, var jeg åbnbart faldet i søvn mens vi lå og legede på gulvet, og den chance lod hun ikke passere, så hun smuttede lige ind til skabet inde i stuen og tog vores spillekort... og inden jeg opdagede/vågnede havde hun fortærret en kvart ruder 8 ... møgunge....

AG - behøver jeg at sige at jeg er traaaaaat ... og stadig i nattøj

Anmeld

21. april 2008

Susan1978

Emil kravler ingen steder... whats so ever...

han er så småt begyndt at løfte numsen.. :-o

Jeg har været i jysk og købe et legetøjstæppe sådan et med bilveje på, så ligger han for det meste på det og leger. vi har helt glat klikgulv og der kommer han hvert fald ingen vegne.

Men lørdag fandt han altså ud af at sætte sig op selv i barnevognen.. så nu er selen kommet i.

MEN NEJ EMIL KRAVLER ELLER STÅR LANGTFRA...

Susan

Anmeld

21. april 2008

Susan1978

Marco2 skriver:

Emily kravler heller ikke endnu, og står heller ikke op. Hun kommer rundt ved at bruge arme og ben, men maven er stadig i gulvet. Hun hiver sig op af ting så hun sidder på knæene, men hun kan ikke komme op at stå endnu. Men hun går hvis hun får hjælp ved at holde os i hænderne...De skal nok nå det....

Tidligere idag, var jeg åbnbart faldet i søvn mens vi lå og legede på gulvet, og den chance lod hun ikke passere, så hun smuttede lige ind til skabet inde i stuen og tog vores spillekort... og inden jeg opdagede/vågnede havde hun fortærret en kvart ruder 8 ... møgunge....

AG - behøver jeg at sige at jeg er traaaaaat ... og stadig i nattøj

AG hvor får du de der smileys fra.. ???

Anmeld

21. april 2008

Grynt

Freja kravler hellere ikke endnu, men er vist godt på vej. Hun rokker og rokker og rokker og kan da også komme et kravleskridt frem, men så er det også det 8-) Men mon dog ikke at 10' øren falder for hende inden længe? Og så er det slut med dén fred ;)

Anmeld

21. april 2008

Marco2

...og mens jeg sidder her på gulvet og læser og beskriver indlæg... yes er uopmærksom i få min... men hun lå ligeså fint her på tæppet lige ved siden af mig... men kan så høre en lyd....shitti... jæs jæs Emily er suset ud i køkkenet og har fundet Marcos vandskål..... ... den lille bandit!!... nå det er jo bare vand og gulvet kan da bare tørres og hun kan få rent tøj på.. for 2. gang i dag.. for hun fik jo også lige fat i vandglasset til frokost... og jæs jæs... så var det ud over det hele incl. hende selv... propper sgu en fodlænke på ungen og binder hende fast til radiatoren...

Ag - med totalt banditbaby idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.