Vand, vand, vand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Helle30

Jeg drikker ca 1,5 l. danskvand om dagen. Dertil kommer alm. vand, som jeg drikker et par glas af, før jeg går i seng. De dage hvor jeg har været til gymnastik/ballstik, svømmet eller noget andet fysisk hårdt bliver det til noget mere. Jeg tror faktisk, jeg får nok vand - hvis man kan sige, hvad nok er.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Jeg drikker ca 1,5 l. danskvand om dagen. Dertil kommer alm. vand, som jeg drikker et par glas af, før jeg går i seng. De dage hvor jeg har været til gymnastik/ballstik, svømmet eller noget andet fysisk hårdt bliver det til noget mere. Jeg tror faktisk, jeg får nok vand - hvis man kan sige, hvad nok er.

- Helle

Danskvand, simpelthen? -Hvorfor?

Har du selv sådan en Soda-stream (eller fandtes de kun "da vi var børn"?)

Anmeld

24. november 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Men hvordan gør du?

Har du en flaske med på job, eller?

ja jeg sidder konsekvent med en flaske ved siden af mig, jeg har jo stillesiddende job og hvis jeg ikke havde mit vand, så sad jeg og stop fyldte mig med alt muligt andet usundt.

en gang der havde jeg faktisk 4 flasker vand stående, så sagde jeg til mig selv at når arb dagen var omme, så skullle de være drukket. Det var slet ikke noget problem, men det så ikke så kønt ud og nu synes jeg også bare det er rart at jeg skal rejse mig og hente vand engang i mellem.. så man lige kommer lidt væk.

der var også engang der satte jeg 4 elastikker på en flaske og for hver flaske jeg havde drukket kunne jeg ta en elastik af.

Men det er bleve en vane for mig at få så meget vand, jeg kan fx mærke i weekenden at jeg ikke får så meget vand, at min væskebalance er helt til rotterne også får jeg tørre læber.

jeg drikker så fx også max 2 kopper kaffe eller te på en dag og måske en enkelt zero.

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

ja jeg sidder konsekvent med en flaske ved siden af mig, jeg har jo stillesiddende job og hvis jeg ikke havde mit vand, så sad jeg og stop fyldte mig med alt muligt andet usundt.

en gang der havde jeg faktisk 4 flasker vand stående, så sagde jeg til mig selv at når arb dagen var omme, så skullle de være drukket. Det var slet ikke noget problem, men det så ikke så kønt ud og nu synes jeg også bare det er rart at jeg skal rejse mig og hente vand engang i mellem.. så man lige kommer lidt væk.

der var også engang der satte jeg 4 elastikker på en flaske og for hver flaske jeg havde drukket kunne jeg ta en elastik af.

Men det er bleve en vane for mig at få så meget vand, jeg kan fx mærke i weekenden at jeg ikke får så meget vand, at min væskebalance er helt til rotterne også får jeg tørre læber.

jeg drikker så fx også max 2 kopper kaffe eller te på en dag og måske en enkelt zero.

Mette - som nu forstår hvorfor forbruget af div. læbepomade/lipgloss er så stort!!!

Anmeld

24. november 2009

Helle30

Mebach skriver:

Danskvand, simpelthen? -Hvorfor?

Har du selv sådan en Soda-stream (eller fandtes de kun "da vi var børn"?)

Jeg drikker danskvand m. citrus, fordi jeg eeeelsker det. Jeg har ikke nogen sodastreammaskine, men de findes skam stadig. Jeg har set én i el gigantus, men det kan aldrig betale sig + at det ville være endnu et skrummel i køkkenet.

- Helle - pt. med en lagerstatus på 30 ltr. danskvand - opbevaret køligt og mørkt i kælderen

Anmeld

24. november 2009

Stumpen

Jeg drikker 2 l vand dagligt og de dage jeg træner drikker jeg 3 l..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.