Vand, vand, vand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Rasmine

Hvor meget får I drukket i løbet af en dag?

Min hud siger mig, at jeg slet ikke drikker nok vand...

Er der et fif til hvordan "man husker det"?

Har I en flaske vand i hånden hele tiden, eller drikker I vand hver gang I går forbi vandhanen?

Mette - nu som pizza-face

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

ivfmarie

jeg ved sgu ikke om jeg får nok...

Jeg sørger for at drikke rigeligt til mine måltider, og så håber jeg at jeg er dækket ind...

Anmeld

24. november 2009

..

Jeg har altid enten et glas vand eller en flaske ved siden af mig når jeg sidder ned.. Sørg for altid at have koldt vand i køleskabet - det virker her

Anmeld

24. november 2009

Kaufie

Jeg drikker et glas vand før hvert måltid - og ellers sammen med maden. Derudover ryger der en kop kaffe/te ind af og til - og så tror jeg det er fint.

Anmeld

24. november 2009

Nadi

Absolut ikke nok!!!

Håber det bliver bedre når vi kommer på plads. Men jeg har tænkt mig at der skal stå en kande vand med enten mynte, citron, agurk ect. og den kande vand skal være drukket inden jeg går i seng.

Anmeld

24. november 2009

Mary

Jeg ELSKER iskoldt vand fra køleskabet med citronskiver i  Så kan jeg drikke temmelig meget vand! Men det er ikke altid at jeg lige har fået fyldt en flaske eller kande op, og så får jeg nok ikke nok vand, men så drikker jeg til gengæld andre gode ting, haha.

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Macrolf skriver:

Jeg har altid enten et glas vand eller en flaske ved siden af mig når jeg sidder ned.. Sørg for altid at have koldt vand i køleskabet - det virker her

Har jeg prøvet, men da det havde stået der i X dage, røg det ud.

Tror jeg vil prøve at have en kop stående ved hver en vask vi har i huset, så hver gang jeg vasker hænder, eller i det hele taget er i nærheden af vand, må der ryge noget ned...

Mette - skal på potten

Anmeld

24. november 2009

ka li ja

jeg drikker aldrig vand.......

er simpelthen bare mere til cola

jo der er da vand i den the jeg drikker i ny og næ

Anmeld

24. november 2009

Susan1978

jeg drikker omkring 2-2½ liter om dagen, så ja jeg får rigeligt vand og nogen gange for meget er jeg bange for.

for man kan faktisk skylle vigtige mineraler ud af kroppen hvis man drikker for meget vand.

men 1½-2 liter om dagen, skulle være det bedste.

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

jeg drikker omkring 2-2½ liter om dagen, så ja jeg får rigeligt vand og nogen gange for meget er jeg bange for.

for man kan faktisk skylle vigtige mineraler ud af kroppen hvis man drikker for meget vand.

men 1½-2 liter om dagen, skulle være det bedste.

Men hvordan gør du?

Har du en flaske med på job, eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.