Hemojern vs. jern C

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Sofia

Mette. skriver:

Det er jeg ret sikker på du ikke må. Da jern generelt ikke optages i kroppen hvis de indtages med måltider. - det er derfor det jern som allerede er i normal gravitamin ikke er "noget værd" og man tager ved siden af. 

Okay, super, så må jeg tvinge dem i mig på et andet tidspunkt, men ih hvor er det bøvlet når det er tre piller om dagen! Tusind tak fordi du svarede. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Mette.

Sofia skriver:

Okay, super, så må jeg tvinge dem i mig på et andet tidspunkt, men ih hvor er det bøvlet når det er tre piller om dagen! Tusind tak fordi du svarede. 

Hm, nu bliver jeg da helt i tvivl om det er noget andet med dem der så. Jeg tog gravijern, og det var bare en om eftermiddagen, så det var til at overskue.

Det optages godt med appelsinjuice, så drik eventuelt et glas af det til. Men ellers, spørg på apoteket. De ved det helt sikkert.

Anmeld

25. oktober 2010

Sofia

Mette. skriver:

Hm, nu bliver jeg da helt i tvivl om det er noget andet med dem der så. Jeg tog gravijern, og det var bare en om eftermiddagen, så det var til at overskue.

Det optages godt med appelsinjuice, så drik eventuelt et glas af det til. Men ellers, spørg på apoteket. De ved det helt sikkert.

Ja jeg må lige spørge ved lejlighed.. ville også ønske jeg kunne fortsætte med gravijern, da jeg har en masse på lager, men min mave kunne ikke samarbejde med dem, så håber virkelig det er bedre med hemojern.

Anmeld

16. juli 2013

STINE STINE

Hej alle.

Jeg har købt to forskellige jerntilskud, gravidjern og hæmojern, men begge indeholder E nummer . E551 som ifølge e-nummer guiden ; er godkendt på et begrænset datagrundlag. Det kan indeholde asbest eller asbestligende stoffer!

Og det har jeg da på ingen måde lyst til at indtage! Hvordan kan de få sig selv til at putte sådan noget skidt i piller til gravide!

Var der en af jer der havde fået at vide fra jeres læge at gravide godt må indtage Krauterblut? For det vil jeg da langt hellere tage så, da det ikke indeholder nogen E numre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.