Hvornår !!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

lulle1985

Maise skriver:

Jeg startede også først seriøst efter md-scanning. Havde dog købt barnevognen da jeg var i uge 11 fordi det var et sindsygt tilbud jeg fandt på trendsales. Jeg er nu i uge 33 og mangler at købe ca 8 ting så er vi klar synes jeg. Hvis du sender mig din email adresse kan jeg sende dig min handle/guide jeg har brugt til at shoppe efter, så kan du se om der er noget du kan bruge fra listen.

mvh Mai

gælder den også for mig? kunne også godt bruge en go liste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

lulle1985

LilleMor10 skriver:

Dejligt at vide jeg ikke er den eneste der er lidt "Crazy" på den en gang i mellem 

tror ikke vi er de eneste, er sikker på der er mange af os...

Anmeld

22. november 2009

LilleMor10

lulle1985 skriver:

tror ikke vi er de eneste, er sikker på der er mange af os...

Hehe  Ja det utroligt 

Anmeld

22. november 2009

Maise

lulle1985 skriver:

gælder den også for mig? kunne også godt bruge en go liste

ja ja send mig bare din email, så sender jeg dig listen

Anmeld

22. november 2009

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Har ikke tjekket pakketilbud andre steder.. har kun lige kigget lidt rundt på nettet, men kunne være jeg skulle gøre det.. Hvad skulle jeg dog gøre uden dig Maria ? 

Haha jeg er nu ikke alvidende på det område....

Men altså jeg mener bare at have set og hørt om pakketilbud helt ned i 3000 - kroners klassen....

Hvis du går til scanninger på Hillerød kan du også lige tjekke babysam, om de har nogen pakketilbud der. Men vær dog lige opmærsom på, at de modtager et eller andet bestemt antal kroner pr. Odder vogn de sælger, så de vil altid forsøge at lokke dig til at købe en Odder vogn.
Ikke fordi der som sådan er noget galt med Odder vogne, men hvis du ikke er forelsket i sådan en, så er det jo rigtig ærgerligt at føle sig "tvunget" til at købe sådan en....

Anmeld

22. november 2009

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Haha jeg er nu ikke alvidende på det område....

Men altså jeg mener bare at have set og hørt om pakketilbud helt ned i 3000 - kroners klassen....

Hvis du går til scanninger på Hillerød kan du også lige tjekke babysam, om de har nogen pakketilbud der. Men vær dog lige opmærsom på, at de modtager et eller andet bestemt antal kroner pr. Odder vogn de sælger, så de vil altid forsøge at lokke dig til at købe en Odder vogn.
Ikke fordi der som sådan er noget galt med Odder vogne, men hvis du ikke er forelsket i sådan en, så er det jo rigtig ærgerligt at føle sig "tvunget" til at købe sådan en....

Nu har jeg tjekket ønske børn og der er også super gode pakke tilbud, den ene er der mange store ting i , og den anden er der alle de gode små ting, der er besværligt at vælge hehe 

Anmeld

22. november 2009

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Nu har jeg tjekket ønske børn og der er også super gode pakke tilbud, den ene er der mange store ting i , og den anden er der alle de gode små ting, der er besværligt at vælge hehe 

hehe....

Anmeld

22. november 2009

Lillefe

Da vi skulle have nadia købte vi de store ting et par måneder før, dog havde jeg købt en høj stol brugt, men det var fordi det var billigt, jeg havde købt lidt tøj men det var neutralt.

Det kommer helt andpå hvad man skal have osv tror jeg men jeg ville måske også høre siden om hvor længe de har tilbudet kørende? så ville jeg tage den derfra

Knus og god shopping

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.