Hvornår !!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.149 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. november 2009

LilleMor10

Hej Piger...

Jeg går og tænker på hvornår jeg skal begynde på babyshopping..

hver gang jeg går forbi ønskebørn er jeg tæt på bare at overtrække kortet, er kun 11+0 så der er jo stadig lang tid endnu... men kan dårligt vente! Hvornår begyndte i så småt at købe barnevogn osv?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

mariamiss6

Heeeey Hottie, så kom der billede på det var godt

Sorry er lidt hyperher til aften...

Nåh men altså vi ventede til vi hav vet til nakkefoldsscanningen, jeg er jo helt igennem pessimist, så turde ikke gøre noge som helst før jeg havde set baby på scanningen.... OG hørt fa fagfolk at det var en sund og rask baby...

Men altså barnevognen kan du jo bestille så holder de den til dig, til du har født eller beder om at få den udleveret. Det vil sige du kunne bestille den når du har været til NF og så afhente den når du har lyst (eller hvis overtroisk, først på vej hjem fra sygehuset efter fødslen) Det samme er jeg ret sikker på du kan med sengen og alle de ting andre store ting dér....

Så lægger man ligesom et depositum, som man så mister hvis man af uransagelige årsager bliver nødt til at afbestille vognen.

Tøj og lignende, ville jeg ikke købe så meget af før du er over halvvejs, men igen, jeg har jo heller ikke et kæmpe shoppegen, så måske er jeg bare sortseer

Anmeld

22. november 2009

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Heeeey Hottie, så kom der billede på det var godt

Sorry er lidt hyperher til aften...

Nåh men altså vi ventede til vi hav vet til nakkefoldsscanningen, jeg er jo helt igennem pessimist, så turde ikke gøre noge som helst før jeg havde set baby på scanningen.... OG hørt fa fagfolk at det var en sund og rask baby...

Men altså barnevognen kan du jo bestille så holder de den til dig, til du har født eller beder om at få den udleveret. Det vil sige du kunne bestille den når du har været til NF og så afhente den når du har lyst (eller hvis overtroisk, først på vej hjem fra sygehuset efter fødslen) Det samme er jeg ret sikker på du kan med sengen og alle de ting andre store ting dér....

Så lægger man ligesom et depositum, som man så mister hvis man af uransagelige årsager bliver nødt til at afbestille vognen.

Tøj og lignende, ville jeg ikke købe så meget af før du er over halvvejs, men igen, jeg har jo heller ikke et kæmpe shoppegen, så måske er jeg bare sortseer

Os hvis man bestiller fra nettet ?? har fundet en super hjemmeside ( www.onlinekids.dk ) hvor man kan få sådan en startpakke rimeligt billigt. og er bare bange for at hvis jeg ikke snart køber det, stopper tilbudet på den, det skal lige siges den er sat 3000,- ned så det jo bare med at slå til, ( syntes jeg ) og har jo været til scanning og hørt på fagfolk og skal til NF her den 2 dec. det er bare som om min hjerne køre i selv sving når jeg tænker på baby ting 

Anmeld

22. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg startede for alvor efter MD.. har stadig ikke bestilt barnevognen og puslekommoden, men det er planen at det skal gøres om 3 uger... Har lige købt autostol, og ellers har det mest været "små"shopperi indtil videre

Havde en weekend hvor jeg tog min mor i hånden og så lavede vi ellers lister og gik i gang fra en ende af.. Det var rart at få gjort et stort indhug i "hvad skal vi have" listen, men jeg kan også godt tænke lidt "øv.. hvad skal jeg så lave nu!?"

Mit råd er at vente til efter MD...du kan godt købe lidt neutralt tøj osv inden, men vent med de store ting til du er længere henne..

knus Caroline 26+2

Anmeld

22. november 2009

SaNiNa

Vi har købt løbende når vi se det vi gerne ville have på tilbud. og vi har kun købt det vi ville have og ikke en billiger udgave fordi vi kunne spare.

jeg købte en lille smule tøj da jeg havde fået lavet min vandrejournal og lidt efter nf og da jeg var i uge 17 købte i sengen, men den blev ikke samlet før ca 1½ måneder før termin og så komme de forskellig ting med tiden derefter.

Anmeld

22. november 2009

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Os hvis man bestiller fra nettet ?? har fundet en super hjemmeside ( www.onlinekids.dk ) hvor man kan få sådan en startpakke rimeligt billigt. og er bare bange for at hvis jeg ikke snart køber det, stopper tilbudet på den, det skal lige siges den er sat 3000,- ned så det jo bare med at slå til, ( syntes jeg ) og har jo været til scanning og hørt på fagfolk og skal til NF her den 2 dec. det er bare som om min hjerne køre i selv sving når jeg tænker på baby ting 

kontakt da siden og spørg hvor længe tilbuddet kører....

nogen steder er det et fast tilbud med de der startpakker....

kan du ikke smide et link til selve tilbuddet? man må gerne linke herinde...

Anmeld

22. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

LilleMor10 skriver:

Hej Piger...

Jeg går og tænker på hvornår jeg skal begynde på babyshopping..

hver gang jeg går forbi ønskebørn er jeg tæt på bare at overtrække kortet, er kun 11+0 så der er jo stadig lang tid endnu... men kan dårligt vente! Hvornår begyndte i så småt at købe barnevogn osv?? 

jeg gjorde det hen af vejen, så man ikke skl af med alle de penge på en gang..startede omkring 13-14 uge..

Anmeld

22. november 2009

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

kontakt da siden og spørg hvor længe tilbuddet kører....

nogen steder er det et fast tilbud med de der startpakker....

kan du ikke smide et link til selve tilbuddet? man må gerne linke herinde...

Det altså super tilbud !! Syntes jeg hehe

http://www.onlinekids.dk/product_info.php?products_id=479&gclid=COuozL3Pkp4CFRkF3godjBlqpA

Anmeld

22. november 2009

LilleMor10

Caroline86 skriver:

jeg startede for alvor efter MD.. har stadig ikke bestilt barnevognen og puslekommoden, men det er planen at det skal gøres om 3 uger... Har lige købt autostol, og ellers har det mest været "små"shopperi indtil videre

Havde en weekend hvor jeg tog min mor i hånden og så lavede vi ellers lister og gik i gang fra en ende af.. Det var rart at få gjort et stort indhug i "hvad skal vi have" listen, men jeg kan også godt tænke lidt "øv.. hvad skal jeg så lave nu!?"

Mit råd er at vente til efter MD...du kan godt købe lidt neutralt tøj osv inden, men vent med de store ting til du er længere henne..

knus Caroline 26+2

MD. det er i 20. uge ikke ??

Anmeld

22. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LilleMor10 skriver:

MD. det er i 20. uge ikke ??

jo, nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.